Resekompis sökes!

Av Uma
13 nov. 2011 11:10
Visningar: 169
Hej,

Jag är en 27 årig tjej som vill åka på semester för 1-2 veckor under januari-februari 2012.

Har inte bestämt mig vart exakt jag ska men det ska vara spännande och helst varmt. Har funderat på USA och Indien så länge men är ganska öppen för förslag.

Jag är ganska lättsam och avslappnad som person. Är ute efter en avkopplande semester men gillar samtidigt att hålla mig aktiv.

Vill gärna åka med en tjej i min ålder. Hör av dig om du vill också ut och resa!

//Victoria
9 dec. 2011 01:01
Hej!
Jag heter Nathalie är 32 år ung och planerar precis som du en varm resa i januari/februari. vill framförallt åka till thailand eller dyl, 2 veckor hade jag tänkt mig.

Är ute efter avkoppling, bad, snorkling, någon utflykt och god mat/drinkar.

Låter det intressant så sök upp mig på fb, närbild på en tjusig brunett;D Vi bor ju i samma stad dessutom så då kan man ta en fika och se ifall vi verkar komma överens.

Nathalie Karlström
Av Anette2
20 dec. 2011 23:13
Hej Victoria!
Jag är på gång till West Palm Beach i Florida i slutet av Januari, har inte bokat ännu men det börjar bli dags, ska stanna två veckor, det blir party, beachliv, relax, ev någon utflykt. Skulle det kunna vara något. Är inte 27 men 45 och ingen tant, dont worry, det är full fart på mej. Du kan väl höra av dig om det låter intressant. Sök mig gärna på facebook om du vill: Anette Johansson Karlshamn eller (Logga in för att se e-postadress)

Ha det gott!
anette