Resekompis Nya Zeeland 2020!

15 jan. 2020 01:00
Visningar: 134
Hej allihopa!
Jag planerar att backpacka i Nya Zeeland i mitten/slutet av februari och planerar att vara borta ca 1-2 månader, sedan kanske Asien efter det.
Jag är tänker mig att hyra en bil/van och bila genom södra och norra ön.
Känner du att detta låter intressant och går i liknande tankar så hör gärna av dig!😃
15 jan. 2020 23:55
Hej! jag är gärna på till NZ. Hur ligger du till i planeringen? är en tjej på 22 snart 23 som är på det mesta. älskar äventyr, djur och natur. alltid drömt om NZ. jag kan tänka mig åka i slutet av februari o vara hemma till mitten av april. hör av dig på min mail (Logga in för att se e-postadress)
Annie
15 jan. 2020 23:55
Hej! jag är gärna på till NZ. Hur ligger du till i planeringen? är en tjej på 22 snart 23 som är på det mesta. älskar äventyr, djur och natur. alltid drömt om NZ. jag kan tänka mig åka i slutet av februari o vara hemma till mitten av april. hör av dig på min mail (Logga in för att se e-postadress)
Annie
21 jan. 2020 19:31
Hej! Jag har smått börjat drömma om Nya Zeeland också. Har du någon koll på vad det kostar med bil etc där? Jag kommer dock vara på bali till början av mars, men är ni några som åker så kan jag ju kanske möta upp er där! :)