Resekompis Karibien/Västindien/Afrika Sommar 2013

13 maj 2013 11:09
Visningar: 251
Hej!

Gör nu ytterligare ett försök att hitta någon att resa med i sommar. Skulle vilja åka på en 2-4 veckors långresa till värmen och gärna något exotiskt land såsom Dominikanska Republiken, Jamaica eller Bahamas. Är även öppen för Afrika eller andra varma och kulturrika länder (så gott som alla förutom Europa. Kom med förslag :) ).

Vill bo på hotell men reser gärna runt dagtid (förutsatt att jag får tid att njuta av sol och bad också).

Är en glad och öppen tjej på 20 år och söker dig som precis som jag älskar värme och gärna även musik och kultur. Är väldigt svag för natur, djur och fotografi såväl som fest och dans.

Hör av dig!!
20 maj 2013 23:17
Hejsan. Jag är inne på samma spår som dig och är sugen på att åka utomlands i sommar och helst då utanför Europa. Så är öppen för i stort sett allt :)
Skulle vara roligt att pratas vid, och kanske sticka iväg på någon resa i sommar :)
Du når mig här, men lättast på Facebook: Martin Steén (samma bild som här).
Av Marlenn
22 maj 2013 15:48
Hej
Jag e ledig hela July men ska t Brazilien ca 2 av veckorna troligtvis..har en plan med en kompis resterande 2 v men inget bokat än... jag e alltid sugen på dominikanska, jamaica eller bahamas... även hawaii...
Jag är alltid sugen på att resa, när hade du tänkt att åka?
/Lisa
26 maj 2013 10:14
Citerat från Martinsteen:
Hejsan. Jag är inne på samma spår som dig och är sugen på att åka utomlands i sommar och helst då utanför Europa. Så är öppen för i stort sett allt :)
Skulle vara roligt att pratas vid, och kanske sticka iväg på någon resa i sommar :)
Du når mig här, men lättast på Facebook: Martin Steén (samma bild som här).
Är jätteinne på dominikanska dit vi skulle kunna åka 21 nätter, bo på lyxhotell med all inclusive + flyg för 15000-18000. Hur låter det?

Har addat dig nu :)
26 maj 2013 10:22
Citerat från Marlenn:
Hej
Jag e ledig hela July men ska t Brazilien ca 2 av veckorna troligtvis..har en plan med en kompis resterande 2 v men inget bokat än... jag e alltid sugen på dominikanska, jamaica eller bahamas... även hawaii...
Jag är alltid sugen på att resa, när hade du tänkt att åka?
/Lisa
Hej!

Jag är flexibel men den 20-25 juni vore optimalt :)
Av Marlenn
3 juni 2013 21:12
Hej
Förlåt, har inte sett detta medd.. ok addat var? På fb?
Jag har ännu inte bokat flyget t Brazilien och har inte gjort ngr särskillda planer me min vän t LA än.. hur har d gått för dig?
Mvh
Lisa
Av Chiq
17 juli 2013 14:42
Hej!

Jag har semester mellan 20/7-22/8 och är öppen för förslag. Planen var Kuba och öluffa lite där, men det skte sig med personen jag skulle åka med.
Av Chiq
17 juli 2013 14:44
Citerat från Grannsann:
Hej!

Gör nu ytterligare ett försök att hitta någon att resa med i sommar. Skulle vilja åka på en 2-4 veckors långresa till värmen och gärna något exotiskt land såsom Dominikanska Republiken, Jamaica eller Bahamas. Är även öppen för Afrika eller andra varma och kulturrika länder (så gott som alla förutom Europa. Kom med förslag :) ).

Vill bo på hotell men reser gärna runt dagtid (förutsatt att jag får tid att njuta av sol och bad också).

Är en glad och öppen tjej på 20 år och söker dig som precis som jag älskar värme och gärna även musik och kultur. Är väldigt svag för natur, djur och fotografi såväl som fest och dans.

Hör av dig!!
Hej!
Jag hitta inte dig på FB, kan inte du adda mig? Heter Pinar Yilmaz