Resekompis/ar

31 juli 2019 00:03 (redigerad)
Visningar: 217
Halloj!

Jag heter sanna och är 21 år! Är väldigt sugen på att säga upp mig från jobbet och dra och backpacka i början på 2020! Vart, spelar inte jättestor roll, känner mest att jag vill ifrån Sverige ett tag och se nya saker! Vandra, sola o bada, uppleva, festa! Ja men göra lite av varje!
Hur länge jag tänker va borta är också oklart, planen är väl att boka flygbiljetten dit men inte hem! Känner mig rätt flexibel!

Har gärna av dig vid intresse?😁
Medlemmen har tagit bort svaret
1 aug. 2019 00:15
Hej Sanna!

Jag funderar på en working holiday i Australien, resa runt, upptäcka och jobba samtidigt! Men skulle vilja ha en reskompis första tiden eller hela resan.

Något du kan tänka dig? :-) planerar isåfall att åka i dec och har inte heller några satta datum för hemfärd. Allt från 6 mån till 1 år :-)
5 aug. 2019 16:36
Hej!

Var tänker du att du vill resa? Jag är väldigt sugen på att åka till Sydamerika nästa år och resa nån månad samt kanske jobba/volontära lite via Workaway för att kunna vara iväg lite längre. Vad hade du tyckt om det? :)
5 aug. 2019 21:33
Citerat från Kaisabengtsson:
Hej!

Var tänker du att du vill resa? Jag är väldigt sugen på att åka till Sydamerika nästa år och resa nån månad samt kanske jobba/volontära lite via Workaway för att kunna vara iväg lite längre. Vad hade du tyckt om det? :)
Jag är öppen för förslag! Sydamerika låter väldigt intressant! Har också vart inne på volontärarbete, men ingen anning om VSD jag vill göra, haha!
Alltid kul att hitta på nya saker😍
31 okt. 2019 21:48
Hej Sanna! Har också tankar om att åka ut och resa i början på 2020, har tänkt mig Sydamerika med volontärarbete någon vecka men vill gärna fortsätta resan efter det! Har lite ideér men inte någon fast plan så är väldigt öppen för förslag :)