Resekamrat för Jorden runt resa

Av Lisa_90
29 okt. 2014 22:23
Visningar: 232
Hej

Jag är en tjej på 24 år som söker resesällskap som vill ut på äventyr och resa jorden runt.

Jag skulle gärna vilja resa till Sydafrika, Indien, Kina, Japan, Australien, Nya Zeeland, Fiji och USA. Jag är helt öppen för andra förslag och alternativt tänkte jag att det skulle vara kul att stanna och jobba på tex. Nya Zeeland för att dryga ut reskassan.

Planen är att eventuellt resa i väg i augusti/september 2015

Intresserad?

Hör av er
Av Frittta
31 okt. 2014 14:31
Hej Lisa är på samma spår som dig! Tänkte mig hösten där, hur länge tänkte du vara borta?
MVH Frida
Av Lisa_90
31 okt. 2014 19:53
Jag tänkte mig kanske omkring 2-3 månader, har inte bestämt mig riktigt. högst upp på listan av platser jag vill åka till är Nya Zeeland, så där vill jag vara 1-2 veckor och åka runt.
Av Lisa_90
31 okt. 2014 20:28
Om det inte skulle bli av under hösten 2015 så är reservplanen att resa och jobba på Nya Zeeland 3-4 månader.
20 jan. 2015 06:45
Hej Lisa! Hittade ditt meddelande ;

"Jag heter Lisa och är 24 år.

Även jag har planer på att göra en jorden runt resa 2015 och söker folk att resa med.

De länder jag funderar på att besöka på min resa är: Sydafrika, Indien, Kina, Japan, Australien, Nya Zeeland, Fiji och USA. Jag är även ute efter att blanda naturupplevelser, äventyr och storstadsliv.

Jag är helt öppen för andra förslag. jag tänkte att jag skulle börja resan i slutet av augusti, början av september."

i en gammal tråd jag kommenterat och undrar om du fortfarande har planer på att resa i slutet av augusti/början på september? Jag heter Sandra, är 22 år och hade också planer på att resa jorden runt. Dock har jag tänkt om, vet inte riktigt om jag ska dela upp det och om pengarna räcker hela vägen. Hur som helst tänkte jag börja med Asien, Australien och Nya Zeeland (och fiji) och söker reskompis till den resan. Undrar om det kan vara nåt av intresse eller om dina planer ändrats? Hör gärna av dig!
/Sandra