Resa vart som helst! Mellan ca 25 jan-22feb

16 okt. 2016 10:02
Visningar: 230
Hejsan! Jag är en resevan tjej som har rest runt i Asien (Thailand, Bali, Filippinerna), Australien och NZ! Jag vill helst åka 1 månad, mellan ca 25 jan och 22 feb nånting där!

Är helt öppen för förslag och söker resekompis då alla mina vänner pluggar! Kanske Syd/central Amerika?

Någon som går i samma banor? =) Jag är en lätt och öppen person, älskar att träffa nya människor och uppleva saker!
Av Lina901
16 okt. 2016 20:53
Hej! jag vill gärna åka nånstans 1 månad och det passar bra i slutet på januari till februari, dock så har jag inte rest så mycket i Sydostasien bara varit i Thailand och skulle vilja resa mer där eller Audtralien och nya Zeeland, men du vill bara till Sydamerika elelr?
20 okt. 2016 10:42
Hej Lina! =) Åh grymt! Jag har varit 5 gånger i Thailand, 1 gång Bali och 1 gång till Filippinerna! Därför är ja inte jääättte sugen på just de länderna, dock kan jag tänka mig Bali igen för jag blev inte riktigt klar där kände jag =) Vietnamn gärna!
Australien och Nya Zealand var jag nu i vintras, och där behöver man mer tid än så! Syd/centalamerika, tror jag också man behöver mer tid i än en månad! Har hört att det är lite dyrare där också så det lutar nog mer åt Asien faktiskt haha =)
Av 797979
21 okt. 2016 00:33
Kajsa, Costa Rica var rätt dyrt å de som backpackade när jag var där drog snabbt vidare uppåt :)
Av Lina901
23 okt. 2016 00:46
Hej Kajsa! va kul att du redan har varit o rest så mycket, då är du rätt resvan i Asien iaf:) Jo men Bali och Vietnam är jag faktiskt mest sugen på då jag redan varit i Thailand en gång o vill se nya länder o känner att Laos, Malaysia och Kambodja inte är ett måste för mig så om du ska iväg o resa till Bali o Vietnam så hänger jag gärna på den redan, om man nu hinner båda platserna? eller kanske välja en av dem.
Sydamerika vill jag också åka till nån gång iaf se Rio de Janeiro och Machu Pichu men vill göra Asien först sen har jag hört att det är lite farliga just i Sydamerika så väntar gärna med den resan.
Synd att man inte hinner med Australien och Nya Zeeland på 1 månad, man glömmer bort hur stort det är heh
17 nov. 2016 14:03
ÅH såg nu att jag jag har fått massa jobbpass ända fram till april! Kom som en chock, så jag får väl bara jobba på och resa till hösten/ nästa vinter. Har inte hunnit skrapa ihop så mycket pengar heller från min förra resa då jag gjorde slut på allting! Haha =)