Resa Sydamerika Vintern 2022

20 apr. 2022 07:12 (redigerad)
Visningar: 195
Hej!

Jag är sugen på att resa i någon månad i vinter! Är rätt inne på att resa i Sydamerika, Colombia , Peru , Chile kanske, lite inne på Mexiko, Hawaii också , men jag är öppen för förslag!
Trotts att vi är ett stort tjejgäng här hemma så har ingen av mina närmsta vänner samma ambition i dagsläget så därför ger jag en chans här. Jag jobbar inom förskolan, tycker om att träffa och lära känna nytt folk och är social av mig!

Tanken med att resa är äventyra, upptäcka, se fina ställen , äta god mat ,sola och bada ungefär , här hemma festar jag en del så har inget emot att festa lite haha!
Jag är 25 år så det hade varit kul med någon/några som är omkring i samma ålder ungefär.

Kontakta mig gärna om någon/några är sugen på samma sak!
21 apr. 2022 13:36
Hej!
Tycker det låter intressant! Vilka månader hade du tänkt eller helst velat åka?
Men du kanske bara söker andra tjejer att resa med?
Är lite ute efter samma sak med att resa iaf. :)

Mvh
21 apr. 2022 17:16
Citerat från Andreas86:
Hej!
Tycker det låter intressant! Vilka månader hade du tänkt eller helst velat åka?
Men du kanske bara söker andra tjejer att resa med?
Är lite ute efter samma sak med att resa iaf. :)

Mvh
Hej! Kanske var otydligt av mig i texten men letar efter tjejer i samma ålder. Hoppas du får din resa gjord !
Mvh
4 maj 2022 20:46
Hej! Jag har planerat att backpacka i sydamerika i vinter. Åker i november och är borta i ca 3 månader, planen är att börja i Colombia och resa ner genom ecuador, peru, bolivia så långt jag hinner. Avsluta i chile/argentina. Har en ganska planerad resrutt, hör av dig om du vill veta mer! :) @victoriajanees på instagram (började precis följa dig)
21 maj 2022 09:55
Jag är också intresserad av Sydamerika i höst. Vore superkul att åka med någon annan, om inte hela resan så en bit på vägen. :)
23 maj 2022 21:42
Även jag är intresserad av att dra till Sydamerika i höst och vill gärna resa med andra! :)