Resa Sep/Okt?!- Öppen för förslag! :)

Av Sannalm
10 aug. 2018 13:35
Visningar: 368
Hej alla ressugna! =)

En tjej på 28 år som gärna vill iväg på en resa i slutet på September eller i början på Oktober. Jag tänker mig 2-6 veckor. En roadtrip i Europa eller USA, några veckor till Hawaii, Karibien, Centralamerika, Kapstaden eller annat. Är öppen för förslag! Någon annan som vill iväg?
Medlemmen har tagit bort svaret
27 aug. 2018 22:03
Hej,

Jag har semester mellan 07-21 september och är öppen för förslag ifall du inte har planerat redan?
Jag är 24 år gammal kille och bor i Nyköping.
18 sep. 2018 22:30
Hej! Har du planerat något vidare? Jag är nämligen sugen på att åka iväg nu i oktober november :) skriv till mig på Facebook on du vill. Maja Ekbladh
Av Sannalm
21 sep. 2018 10:03
Citerat från Majaekbladh:
Hej! Har du planerat något vidare? Jag är nämligen sugen på att åka iväg nu i oktober november :) skriv till mig på Facebook on du vill. Maja Ekbladh
Hej 😊 Nej, har inte planerat in något än. Men skulle gärna vilja åka iväg någonstans!
23 sep. 2018 15:19
Hej!

Jag är ledig mellan 30 september till 12oktober,
vill ha sol och bad, inget svindyrt. Kan dra vart som helst!

Måste vara tillbaka i Amsterdam den 12e.
Av Sannalm
23 sep. 2018 23:53
Update: Jag kommer inte åka iväg på någon resa (långresa) nu i sep eller början på okt. Blir kanske senare i höst/vinter!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Sannalm
10 okt. 2018 10:31
Har än så länge inga nya planer alls. Men vill i alla fall komma iväg något ☺
Av Mading
11 okt. 2018 11:42
Citerat från Sannalm:
Har än så länge inga nya planer alls. Men vill i alla fall komma iväg något ☺
Är du intresserad av att åka till Dubai? :) Eller Tel Aviv, Agadir eller Istanbul? Är ledig nu i Oktober och skulle vilja åka iväg på något :)