Resa runt i Asien i början av januari

Av Ccissii
27 sep. 2015 12:59
Visningar: 103
Hej, Cecilia heter jag och är 20år och vill väldigt gärna ut i världen igen. Tänkte backpacka runt i Asien och besöka länder som Thailand, Vietnam, Bali mm. Jag är väldigt öppen för förslag. Väldigt spontan som person därav lite sent ute med detta inlägg. Jag vill sola, bada, festa och framför allt uppleva. Jag tänker mig vara iväg i 3 månader eller så länge pengarna räcker. Hör av er om ni känner att detta låter klockrent för er! Heter Cecilia Johansson på fb! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Sebas
27 sep. 2015 21:47
Jag är också sugen på samma sak. Jag velar mellan att backpacka i Afrika eller Asien, men Asien låter riktigt bra. Är du en fest-tjej eller vill du uppleva kultur och natur/människor? Har tyvär ingen fb men om du är intresserad i att snacka lite om det så får jag väl fixa ngn provisorisk Facebook lite snabbt haha. Jag är en kille på 20 år som heter Sebastian och bor i Stockholm.
Av Ccissii
28 sep. 2015 15:52
Sjukapojken; låter suveränt! Vill verkligen gå på ett fullmoonparty så det skulle passa perfekt!! Skriv gärna ner dina tankar kring vart du ska osv! :)

Sebas; jag är nog ner en festtjej tror jag, men har absolut inget emot att uppleva kultur och träffa massa nya människor! Tror det är lite utav anledningen varför man åker :)

Linnealjug; åhhhh va kul!! Skriver ett meddelande till dig nu då :)
Medlemmen har tagit bort svaret
28 sep. 2015 19:02
Hej!
Jag är kommer definitivt åka någonstans i januari och jag hänger gärna på till Asien. Kan skicka ett meddelande på fb :)
5 okt. 2015 01:48
Hejhej! Tänker i samma banor som dig, också sugen på att dra iväg en längre stund till Thailand, Indonesien osv och bara uppleva en massa nytt :) Sandra Jansson heter jag på fb!
21 okt. 2015 13:37
Hej! Låter grymt, och jag är inne på samma bana. Vill resa runt och besöka thailand, vietman, bali, singapore mm. Vill uppleva så mycket som möjligt, men också självklart sola, bada och festa!

Hittar dig inte på fb :(
Av Ccissii
21 okt. 2015 19:01
Hej Ida! va kul! Hittar inte dig heller, så många med samma namn, kan du länka din fb tro? :)
21 okt. 2015 21:00
Hej Cecilia!!
Åh vad kul!! Jag heter Mikaela och är 19 år och vill också ut och resa och träffa nya vänner! Jag är social och glad tjej som är redo att packa väskan så fort någon annan är det! hör gärna av dig! :)

(Logga in för att se e-postadress)
Av Ccissii
21 okt. 2015 21:03
Hej Mikaela du får gärna länka din fb eller lägga till mig där :)