Resa runt i Asien från dec??

15 okt. 2015 00:45
Visningar: 51
Hej! Jag är en tjej från Borlänge på 21 år. Är grymt sugen på att resa runt i Asien från kanske december i ca 2 månader. Tänker mig Thailand, Bali, Vietnam och Filippinerna men är helt klart öppen för förslag! Vill se och göra lite allt möjligt, upptäcka en massa nytt och skapa minnen för livet helt enkelt.

Är det någon eller några som tänker i samma banor som mig så hör gärna av er så kanske vi kan försöka styra ihop något kul ihop. Vore skoj!
15 okt. 2015 10:34
Hej! Har exakt samma planer som dig, funderar på att bege mig i mitten av december och va på resande fot i två månader. Hur rutten ser ut är fortfarande oklar men tanken är att starta i thailand.. 😊
15 okt. 2015 14:52
Hej Josefine! Är också sugen på att börja med Thailand. Du får gärna lägga till mig på facebook så kan vi fortsätta prata där! Sandra Jansson heter jag, från Borlänge. Har en strandbild som profilbild :)
Av Leende
28 okt. 2015 06:35
Hej,
Har någon av er bokat?

Jag åker den 8 december direkt till Bangkok.
Vore kul om någon åker ungefär samtidigt.
28 okt. 2015 17:20
Har också funderat på samma! Är dock lite intresserad på att åka i början på januari. Har du bokat nåt än? :)
Av Hallro
28 okt. 2015 19:00
Ska till filippinerna nu om 2 dagar... Mina tips där e såklart Manila men även batangas otroligt vackert...Puerto princesa med =)
28 okt. 2015 23:03
Hej "Leende"! Jag har inte bokat någonting än så länge :)
28 okt. 2015 23:06
Hej "Juliajos"! Vad kul! Har nämligen också börjat fundera på att åka i början av januari. Har inte bokat någonting ännu :) Du får gärna lägga till mig på facebook, Sandra Jansson heter jag där och har en strandbild som profilbild :)

Tack för tipsen "Hallro"! Puerto princesa såg otroligt fint ut :)
29 okt. 2015 17:42
Hej Sandra!

Kul att läsa ditt inlägg!! Har precis samma planer som dig, undrade bara hur er tidsplan ser ut? Hur tidigt skulle du Kunna tänka dig att åka?:)
Av The_bro
30 okt. 2015 14:42
Hej!
Jag är i Hua Hin just nu fram till den 17:e då jag drar till Kambodja fram till mitten av dec då jag tänkte åka tillbaka till Thailand för att ö hoppa :)
Vart man åker därefter får man se
Min reskompis som jag är med just nu kommer åka till Sydney i mitten på dec :/

22 årig stockholmare, Rickard Åleberg, finns på Facebook :)
Av Elintor
1 nov. 2015 12:21
Hejsan! Har liknande planer och hade varit kul att resa tillsammans med någon. Någon av er som bokat resa än/ hittat någon att upptäcka världen med. Ni får gärna lägga till mig på Facebook och prata mer där, Elin Tornhed. Ha de bra :)
2 nov. 2015 20:57
Hej! Jag har liknande planer precis som du, hade gärna velat åka mitten av januari någongång, datum spelar ingen roll! Vill besöka Thailand, Bali, Vietnam osv.. Har ingen att resa med då alla mina vänner jobbar eller pluggar. Skriv gärna:)
2 dec. 2015 17:48
Hej igen allihopa! Tänkte slänga in en liten update. Har nu bokat enkelresa till Thailand den 17e januari med ett gäng härifrån. Blir borta i ca 2,5 månader och har ingen exakt resrutt planerad ännu, men äre någon som vill mötas upp där nere så let me know! :)
3 dec. 2015 16:18
Hej! Jag kommer åka ner strax innan nyår med familj, dem åker hem efter 3v och jag tänkte stanna :) Hade varit kul att mötas upp. Var ska ni börja? :)
3 dec. 2015 18:21
Hej! Jasså, vad trevligt!:) Vi åker till Bangkok 17e januari och sedan åker vi nog vidare till Ao Nang och solar och badar en vecka. Den 24e kommer resten av folket ner till Thailand så då ska vi möta upp dom är tanken! Därefter är inga planer spikade.