Resa runt i Asien!

21 dec. 2015 00:17
Visningar: 49
Hej på er!
Emma heter jag och är 21 år gammal från Stockholm. Jag söker en eller flera reskompisar, kille som tjej att resa runt i Asien med i ca 6 veckor gärna med start i slutet på januari. Tanken är att landa i Bangkok och sedan ta sig vidare där ifrån. Andra förslag är givetvis intressanta också, då jag är öppen för förslag :)

Som person är Jag en glad, energisk, nyfiken, positiv och spontan tjej. Jag är väldigt lättsam att ha att göra med och letar efter likasinnade att resa runt och upptäcka Asien med.

Om någon är sugen på att hänga med får ni gärna höra av er.

Hoppas att vi hörs Mvh Emma
21 dec. 2015 15:33
Hej! Planerar att också åka ner i slutet av Januari till Bangkok för att sedan ta sig vidare där ifrån. Planen är väl att försöka att svänga förbi Bali och Filippinerna också. Jag tar dagarna som de kommer och är därför väldigt lättsam att ha att göra med. Blir nog borta i 8-9 veckor. Skriv gärna ett pm om detta låter intressant :)
10 jan. 2016 12:08
Hej Emma! Emma heter jag också! Jag är 21 år från Göteborg. Jag har planerat en resa runt asien med två vänner som drastiskt har dragit sig ur. Våran plan var att besöka Filippinerna, Indonesien, Singapore, Thailand osv. Är egentligen sjukt öppen för förslag. Älskar att upptäcka nytt!!

Din beskrivning passar väldigt bra ihop med mig för jag är lika som dig, glad egergisk, social och spontan. Jag gillar att träna, helst styrketräning, och jag vill gärna vandra och upptäcka mycket till fots också. Jag vill ha en upplevelse som tillåter både lata dagar på stranden och "äventyrssaker"!

Om detta låter intressant så kan du höra av dig på facebook under mitt namn Emma Norman. Hade varit så himla kul att åka! Kram på dig.
10 jan. 2016 12:23
Eller skriva ett pm. Haha fattarde inte att man kunde göra det 😂