Resa bort i slutet av februari/början mars? Vietnam, Dominikanska Republiken, Bali..

26 dec. 2017 21:21
Visningar: 332
Hej!
Planerar åka iväg i två veckor i slutet av februari (efter/fr.o.m. 25e)-början på mars.
Exakt datum och destination är ganska flexibelt men kikat på Vietnam och södra Dominikanska Republiken. Bali, Sri Lanka, Filippinerna är också intressant. Ute efter en härlig sol- och bad semester med fokus på vila och avkoppling, träning, god mat och upplevelser. Lyckas inte tajma eller få med någon av mina vänner och undrar om det finns någon som skulle kunna vara sugen på att hänga på för samma typ av resa. Tänkte boka inom kort så hör av dig vid intresse så kan vi prata vidare på Facebook/liknande.

/ Linnéa
Av Leonea
26 dec. 2017 23:26
Hej Linnéa! Snyggt namn ;) Jag kommer att vara på Bali 15 feb - 15 mars. Jag backpackar ensam och kommer att besöka lite olika ställen på ön + Giliöarna, som ska vara fantastiskt vackert. Jag har tänkt att yoga, testa på att surfa, åka till vattenfall.. m.m.
Vore jättekul att mötas upp om du har vägarna förbi! Lägg gärna till mig på FB!
27 dec. 2017 20:53
Hej Linnéa,

jag funderar på antingen Dominikanska, Rwanda eller Puerto Rico i början av mars. Adda mig på Fb så kan vi väl prata vidare, jag kan enbart åka bort en vecka - men det är ju alltid något :)

Har bott i Hanoi, Vietnam, så är inte supersugen att åka dig igen - men ger dig gärna tips om du önskar.

Mvh Evelina
Av Ajicka
29 dec. 2017 11:39
Hej Linnea
jag har inte heller någon att resa med och behöver verkligen en avkoppling med sol och bad.
dominikanska låter bra även sri lanka tycker jag låter bra.
du kan adda mig på fb så kan vi tala närmare om detta
Angelica Sylvan
5 jan. 2018 10:16
Hej,
Jag vill åka bort i början av mars i ca två veckor. :)
Av Sara26
6 jan. 2018 00:18
Hej :D

Låter jätteintressant :D är precis intresserad av en sån härlig koppla av resa i gott sällskap :) pratar gärna vidare o lär känna varandra lite bättre :)

Mvh Sara
7 jan. 2018 22:27
Hej!
Jag har med planerat att sticka utomlands nu i feb-mars! Kan ju höras :)
Av Dianas
8 jan. 2018 00:07
Hallå tjejer! Får ni till någon resa här? Hade kunnat tänka mig att hänga på :).
Av Johaaa
10 jan. 2018 23:32
Jag är också intresserad av att hänga på! :)