Resa!!! :)

Av Jackiee
16 okt. 2018 13:01 (redigerad)
Visningar: 226
Hej! Är en glad och social 24 årig tjej från Sverige och Gambia som älskar att resa och ha kul! Jag vill så himla gärna komma bort ett tag snart och kan tänka mig att volontärarbeta, åka och jobba eller bara vara på semester! Vill helst stanna minst en månad och oavsett vilket så vill jag ju ha kul samtidigt, vill bara komma bort från Sverige ett tag och få nya upplevelser. Vore så kul att gå ut och äta på olika ställen, festa, vara på stranden och bara leva livet! Hör av er om ni är ute efter liknande, är öppen för förslag! :)

Jag ska även troligen till Gambia i December och skulle ha åkt med en kompis men det blir inte av. Man har alltid kul där för alla är så sociala och trevliga, kul att festa och underbara stränder :)
Av Rnord
16 okt. 2018 17:39
Hej Jackie! Jag skulle kunna tänka mig haka på dig! Jag pluggar men ska skriva mitt självständiga arbete from november och då är jag rätt flexibel. Vore Nice att skriva på varmare breddgrader :)
Med vänlig hälsning,
Rebecca
Av Dd91
28 nov. 2018 14:54
Hej!!
Skulle jättegärna vilja haka på! Dock kan jag åka först 28/12! :D

Med vänliga hälsning,
Desirée
Av Jackiee
29 nov. 2018 21:37
Citerat från Dd91:
Hej!!
Skulle jättegärna vilja haka på! Dock kan jag åka först 28/12! :D

Med vänliga hälsning,
Desirée
Men åh! Jag ska till Gambia den 14e och kommer hem den 29e 😩 det är helt omöjligt för dig att åka då? Hade varit så kul!
Av Dd91
2 dec. 2018 18:57
Citerat från Jackiee:
Citerat från Dd91:
Hej!!
Skulle jättegärna vilja haka på! Dock kan jag åka först 28/12! :D

Med vänliga hälsning,
Desirée
Men åh! Jag ska till Gambia den 14e och kommer hem den 29e 😩 det är helt omöjligt för dig att åka då? Hade varit så kul!
Åh va kul!
Dock så har jag redan tagit semester 😩 har du bokat ännu?
Av Jackiee
2 dec. 2018 23:33
Citerat från Dd91:
Citerat från Jackiee:
Citerat från Dd91:
Hej!!
Skulle jättegärna vilja haka på! Dock kan jag åka först 28/12! :D

Med vänliga hälsning,
Desirée
Men åh! Jag ska till Gambia den 14e och kommer hem den 29e 😩 det är helt omöjligt för dig att åka då? Hade varit så kul!
Åh va kul!
Dock så har jag redan tagit semester 😩 har du bokat ännu?
Ja, det har jag! 😊