Res till solen över jul med mig?

Av Jevik
4 nov. 2017 08:17 (redigerad)
Visningar: 110
Hej alla ressugna,

Jag är en sån person som bara inte klarar av allt mörker, så jag planerar att åka iväg över jul och kanske även nyår, när jag är ledig från mitt kära jobb. Mot solen helt enkelt! :)

Jag har inte bestämt vart, men någonstans det inte tar allt för lång tid att åka till då det blir kanske max tio dagar jag kan vara borta. Har bland annat kollat på USA (la/Miami), Dubai, kap Verde.. Men är helt öppen för förslag, så länge det beräknas vara över 20 grader!

Jag är i övrigt en glad 23åring som är enkel att ha och göra med. Jag gillar skratt och att träffa alla typer av människor, och hittar gärna på saker likaväl som att bara chilla i solen vid poolen eller stranden. Jag föredrar äventyr dock och vill gärna få ut så mycket som möjligt av alla stunder :)

Jag söker någon eller ännu bättre några som är lika spontana som mig och vill hitta på något kul, men jag känner inte nödvändigtvis att vi behöver hänga ihop hela tiden ifall vi skulle vilja olika. Är du öppensinnad, enkel att ha och göra med och positiv kille eller tjej under 30? Har du också planer att åka iväg över jul, eller känner du nu att det låter som en go idé? Hojta till så styr vi upp något.

Även allmänna tips är välkomna på kul platser att resa till!

Ha det fint!
4 nov. 2017 15:07
Hej! Detta är precis vad jag letat efter. Jag pratar gärna mer på fb om du har det, Sandra Blom heter jag, bor strax utanför Varberg. Jag har börjat kika på att komma iväg nu i december och kanske inte för länge så detta vore perfekt. Jag älskar träning, kost och hälsa och även äventyr skulle sitta fint. Som sagt, om du vill prata mer så finns jag på fb också.
Av Jevik
4 nov. 2017 15:16 (redigerad)
Hej Sandra,

Kul att du är taggad! Jag tänker vecka 52 främst då det är då jag kommer ha semester. Hade det funkat för dig? :) skriv meddelande till mig här så byter vi fb.

Allt gott!
4 nov. 2017 18:38
Hej igen! Ok, ja det kan säkert funka tror jag...Ska jag söka på fb eller snackar vi här menar du? / Ha det fint:D