Res med mig!

Av Julialo
25 apr. 2018 10:33 (redigerad)
Visningar: 376
Hej! Mitt namn är Julia! Jag är en tjej som älskar att resa! Jag reser ofta till små ställen varje år men jag är så sugen på att resa under en längre tid och att besöka fler länder efter varandra! Jag söker en resekompis dels för att jag inte har någon som vill göra samma resa men även så skulle jag vilja träffa helt nya vänner!
PS jag reser helst till varma land! Tveka inte att skriva här eller till mig på Facebook! Kram
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Sannnaa
2 maj 2018 22:19
Hejsan! Vad kul att du också vill göra en lite längre resa. Jag är extremt trött på Sverige och är så taggad på att komma iväg och bara se och uppleva massa fina platser och prova nya saker :)

Jag är sugen på att börja i Australien och resa östkusten där för att sen ta sig vidare till Maldiverna, Miami, Karibien, Los angeles och gärna Hawaii också! Det hade varit en dröm verkligen. Sen är jag väldigt flexibel med både med destinationer och när/hur länge!

Jag är inte så mycket ute efter att festa utan mer se och uppleva. Hör gärna av dig om det låter intressant så kan vi prata mer :)

Mvh Sanna
2 maj 2018 22:35
Hej!

Låter intressant! Hör gärna av dig på Instagram, _agnesolsson :-)
Medlemmen har tagit bort svaret
12 maj 2018 00:21
Är också lite sugen på att dra iväg. Och troligtvis kommer det att bli Asien i höst. Hör gärna av dig om du går i samma tankar:)

Mvh Jesper