Någon spontan och galen själ som vill resa med mig V29,30,31?

4 juli 2017 02:12 (redigerad)
Visningar: 387
Heej!
Jag går på semester V29 och vill lämna Sverige illa kvickt.
Tyvärr har ingen av mina vänner möjlighet att vara borta 3 veckor, så tänkte kolla här om någon är sugen? Jag är på att åka var som helst, hur som helst sålänge det finns sol!
Kryssning, bila, båt/tågluffa(?) eller bara hotell men isf att man åker runt.
Är du okomplicerad, spontan och lite galen som älskar värme, sol, bad, fest och upplevelser KONTAKTA MIG! :D
4 juli 2017 19:20
Tjena! Jag har starka funderingar på att bila några veckor i sommaren tillsammans med min dotter på 6 år. Kanske åka ner till franska rivieran sen vidare till Italien och Kroatien eller nåt liknande. Låter det intressant kan du ju skriva en rad.
9 juli 2017 20:50
Hej var helt inne på båtluffa om du fortfarande är sugen är jag på! :)
Med vänlig hälsning göran
10 juli 2017 20:34 (redigerad)
Kan du inte ta semester vecka 36 istället? för då är jag ledig hihi ;) Jag är alltid okomplicerad, öppen o lite galen som önskas. Passar inte v 36, är jag säker det går att lösa nåt annat längre fram för finns det ju alltid andra tillfällen! Ha de bäst! Wohoooo :D
11 juli 2017 21:16
Hej Lisa! Jag kommer resa bort under samma period som du och du låter som en ball reskompis :) Sol, bad, god mat, drinkar och vackra platser och jag har allt jag behöver - gärna i ett gott sällskap! Hör av dig om du är inne på samma som jag :)