Någon som vill resa i höst?

13 maj 2018 20:45
Visningar: 118
Hej!
Jag är snart 20 år och tog studenten 2017, har jobbat och är nu astaggad på att resa i höst! Vart, är jag öppen för, möjligtvis att Asien lockar en lite extra. Har jobb fram till vecka 34, så efter kan jag resa när som. Räknar med att vara hemma senast i december!

Jag älskar äventyr, sola och bada, träna, eller bara chilla! Festa och dricka goda drinkar är toppen, ligga på stranden och ha myskvällar är underbart eller vrf inte göra något äventyrligt😍 Är öppen för de mesta!

Hoppas någon/några är intresserade att resa ihop med mig! Jag skulle tycka de va jättekul!
14 maj 2018 19:48
Hej! Jag är typ inne på samma spår, har funderat på både Asien och Australien. Kommer dock inte kunna åka så tidigt, utan räknar med att åka tidigast i början på oktober:) skulle det kunna vara nåt??
14 maj 2018 19:55
Vi kan åka på augusti jag bjuder en vecka eller 10 dagar
15 maj 2018 08:43
Citerat från Ylvalundin98:
Hej! Jag är typ inne på samma spår, har funderat på både Asien och Australien. Kommer dock inte kunna åka så tidigt, utan räknar med att åka tidigast i början på oktober:) skulle det kunna vara nåt??
Jaa de låter toppen👌
Medlemmen har tagit bort svaret
15 maj 2018 21:46
Citerat från Lisamarie20:
Hej!
Jag är inne på samma spår, vill också resa efter V.34! 2-3 månader men är öppen för det mesta.
Har du tänkt att jobba eller bara ha semester?
Är inne på Australien också, intresserar det dig något?
Hej!
Gud vad roligt! Hade inte tänkt jobba.. Australien låter najs! Tänker då dock om man åker till Asien först och sen om jag/vi känner att vi har tid och råd åker till Australien! Känner att man kan va lite spontan typ?