Någon som åkt med Solresor?

26 mars 2008 21:52
Visningar: 1102
Hej!

Jag undrar om det finns någon här som åkt med Solresor till Side o bott på Hane Family resort?
Vi är en fam med 2 småbarn som vill komma iväg snart på en resa men har aldrig tidigare åkt med Solresor.

Några åsikter?

Tackar på förhand!!
27 mars 2008 02:04
Vi har inte åkt med dom till side men väl till andra platser och det har funkat jättebra så vi har inget att klaga på, även mina svärföräldrar har åkt med dom flera gånger och det har funkat klanderfritt för dom också så jag kan nog påstå att de verkar seriösa med trevlig personal lokalt på de platser vi besökt även om jag fått intrycket av att de inte tillhör de absolut billigaste av charterarrangörerna men vi har fått vad vi betalat för även om flygen till Azorerna med sas som de anlitade dit förr var tråkiga utan någon som hellst underhållning men jag tror det är bättre numera för de har Portugisiska Sata airlines till de potugisiska kolonierna och egna plan på en del andra rutter.

Jag tror nog att ni lugnt kan åka med solresor till side om de håller den klass de gjort på de resmål dit vi åkt med dom.
hoppas resan blir bra.
mvh. Bosse.
Av Late
27 mars 2008 07:52
Hej!
Jag och hustrun tillsammans med två barnbarn var i Side på Hane Family Resort med Solresor 2007 i april.
Både vi och barnen uppfattade hotellet som bra.
28 mars 2008 16:34
Tack för era åsikter!

Solresor verkar ju göra reklam för sig som att det har hög kvalitet på sina boenden, är det så eller?
28 mars 2008 17:43
Vi har åkt med solresor MÅNGA GÅNGER och har ALLTID varit mycket nöjda, Ingen tvekan det är ett bra företag
Av Veiken
28 mars 2008 18:23
Hej!
Vi har åkt med Solresor både på kortare och längre resor och vi har alltid varit supernöjda! Alltid fina hotell. Är inte dom billigaste men det brukar vara värt varenda krona.
Av Energi
28 mars 2008 19:06
Är väldigt dyra att resa med.
Av Armado
28 mars 2008 20:25
Dom är superbra, men har mindre utbud och är dyrare än dom andra bolagen