Någon i åldern 30-50år som vill resa billigt och se mkt?

16 feb. 2017 14:16
Visningar: 118
Söker folk som gillar att se alla möjliga länder och deras kultur. Det får gärna va en budgetresa ex en sista minuten lr egenkomponerad...tycker dock det är väldigt spännande att åka ospecat så du får gärna va intresserad av att åka så. Finns.många intressanta länder att besöka, kul.med nya men många länder där jag varit har jag tyckt så.mkt om så jag gärna åker dit igen. :) ett plus om du har lätt att åka på en spontanresa!!!
18 feb. 2017 13:30
Jaaaa! :D Kan inte vara superspontan eftersom jag jobbar men med lite framförhållning så brukar det gå bra :) Jag tycker det hade varit jättekul att hitta folk som inte är runt 20 år - som de flesta verkar vara här - inte för att det är något fel i det, men när man fyller 39 i år så orkar man kanske inte festa precis varje natt ;) Jag funderar på vår/sommarresor & kan inte bestämma mig - vill ju göra allt! Testa att åka tåg genom Europa bara för utsiktens skull, alperna, Toscana, Island... Är öppen för förslag, men gärna lite aktiva resor, jag vill se mycket & inte bara ligga på stranden.. Maila gärna: (Logga in för att se e-postadress)