Möt mig i asien!? 😍

9 feb. 2016 16:13
Visningar: 21
Heyyy peepz! Jag Ă„ker ner till Filippinerna 11/2 och stannar dĂ€r tills 7-8 mars, sen Ă„ker mina reskompisar hem. Efter det Ă€r jag sjukt villig för mer Ă€ventyr! Jag vill jĂ€ttegĂ€rna fortsĂ€tta Ă„ka runt i asien men vill inte Ă„ka helt ensam. Jag Ă€r en glad och social person och gillar Ă€ventyr! Vill ha en blandad upplevelse med beach, hikening i bergen och andra Ă€ventyr som surfing, snorkling och island jumping! KĂ€nner du dig intresserad hör av dig!! Ni hittar mig Ă€ven pĂ„ facebook under mitt namn Emma Norman. Tjoheej đŸŒŽâ˜€ïž
9 feb. 2016 16:17
Heeeej Emma!!
SĂ€ger bara att de du skrev lĂ€t som de jag ville! Är i Thailand nu med nĂ„gra kompisar men de gĂ„r sĂ„dĂ€r! Har varit hĂ€r i nĂ„gra veckor men har inga planer direkt mer Ă€n att Ă„ka runt, se, uppleva och bara ha kul! Är verkligen intresserad!! 😊😊🙈 Försökte hitta dig pĂ„ fb men gick inge bra! 😁
Av Sannnaa
21 feb. 2016 05:50
Hej Emma! Jag Ă€r ocksĂ„ i Asien redan nu befinner mig i Thailand för tillfĂ€llet men mina reskompisar Ă„ker ocksĂ„ snart hem och dĂ„ skulle ja ocksĂ„ jĂ€tte gĂ€rna vilja nytt resesĂ€llskap 😍 Ă€r glad och social typ om att testa nya saker och trĂ€ffa nya mĂ€nniskor! Är sugen pĂ„ att Ă„ka till Filippinerna, Kambodja, Laos och Vietnam men Ă€ven Indonesien 😄 hittade inte heller dig pĂ„ Fb men du kan ju svara hĂ€r eller om du hittar mig pĂ„ Fb, Sanna Svensson med samma profilbild som hĂ€r â˜ș
Av Fannypj
22 feb. 2016 16:20
Hej!
Jag ska till Borneo i slutet av mars och har nÄgra veckor oplanerade innan jag Äker vidare till Nepal. Funderar lite pÄ Bali men inget bestÀmt. Vore kul att möta upp om nÄgon av er Äker dit i början av april typ. :)
Medlemmen har tagit bort svaret