Miriambaby

10 apr. 2009 10:21
Visningar: 205
Nu är det en ny friarinna inne på RG
(Logga in för att se e-postadress)

I'm just browsing now in the Internet and found your profile at
www.orbville.com.and it captured my interest i decided to drop few words to you,contact me through my personal box((Logga in för att se e-postadress)) for more introdution.I'm miss Mariam Dokie by name,please i will like us to hold a good relationship with a real love,I'm happy to look at your profile today,you sound so gentle to me that was why i fell very much interested in writing you,also i will send my pictures to you so we can know more about eachother,i will be happy to see your response my dear,age or colour even distance can't deny any genuine love,so please lets give our self a trial,thanks till
i hear from you

Miss Mariam
Av Crista
10 apr. 2009 10:30
Nu är de tydligen desperata....för jag har fått samma...hahaha....
10 apr. 2009 10:31
Säkert går det ut i massupplaga liksom tidigare
10 apr. 2009 10:33
Haha - vi får väl mailbomba "damen" stället ;) Alla som får det kan väl skicka mailet i retur en sådär 100 ggr?
10 apr. 2009 10:42
Citerat från busylizzy:
Haha - vi får väl mailbomba "damen" stället ;) Alla som får det kan väl skicka mailet i retur en sådär 100 ggr?
Kanske det men då ger vi dom vår mailadress och det är kanske inte så bra
10 apr. 2009 16:26
Citerat från kustaffe:
Citerat från busylizzy:
Haha - vi får väl mailbomba "damen" stället ;) Alla som får det kan väl skicka mailet i retur en sådär 100 ggr?
Kanske det men då ger vi dom vår mailadress och det är kanske inte så bra
Har du ingen skräpadress du aldrig använder?
10 apr. 2009 17:51
Citerat från busylizzy:
Har du ingen skräpadress du aldrig använder?
Jodå det har jag. Jag har bett att få hennes foto för att se om det är samma som tidigare varit inne här, förmodligen är det så
10 apr. 2009 19:35
Citerat från kustaffe:
Citerat från busylizzy:
Har du ingen skräpadress du aldrig använder?
Jodå det har jag. Jag har bett att få hennes foto för att se om det är samma som tidigare varit inne här, förmodligen är det så
Kör hårt!
Av Anns
10 apr. 2009 20:36
Jag har fått många sådana brev till min mail på yahoo, från olika personer.De vill bli vänner osv... jag skickar de i spam korgen
Av Anns
10 apr. 2009 20:39
Det kan ju vara vem som helst som ligger bakom, säkert ej kvinnan på kortet, det är massutskick och man blir så förb. på sättet .
säkert någon som sitter håvar in pengar någonstans, alltid någon som faller och sänder pengar till "henne"