Kom igen vi drar , frågan är bara när?

24 okt. 2017 21:11
Visningar: 177
Hej!
Mitt namn är Sofie och jag är 20 år gammal .Jag har en dröm om att resa jorden runt men har inte någon att resa med, då mina vänner inte delar samma intresse.
Att upptäcka mycket och nya saker är precis vad jag tänker mig. Är inte sugen på partyresa men tar gärna en öl i solen liksom :)
Jag vet bara inte när detta ska ske....
Hör gärna av dig om du har samma planer :)
Ses gärna på en kaffe eller sådant för att lära känna varandra innan // Sofie
24 okt. 2017 22:49
Hejsan! Jag har exakt samma tankar o drömmar som dig😊 jag vet inte heller när man ska åka men jag har drömt om en jorden runt resa länge nu men har ingen att reda med. Men nu när jag såg dig skriv så hann jag tänka äntligen blir det av😊. Tänker mig äventyr o upptäcka saker som du tänker😊
26 okt. 2017 22:33
Citerat från Josefinoberg:
Hejsan! Jag har exakt samma tankar o drömmar som dig😊 jag vet inte heller när man ska åka men jag har drömt om en jorden runt resa länge nu men har ingen att reda med. Men nu när jag såg dig skriv så hann jag tänka äntligen blir det av😊. Tänker mig äventyr o upptäcka saker som du tänker😊
Hej!
Vad roligt att du har samma tankar :) Jag skrev ett pm och hoppas vi kan prata vidare på fb :)
26 okt. 2017 22:34
Citerat från Annalilja:
Hej! Jag är också sugen på en typ jorden runt resa! Är främst sugen på central/sydamerika, afrika och typ kina/japan men öppen för gansla mycket! Pluggar dock för tillfället så skulle tidigast kunna åka i början av 2019.. men om man tänker efter är det ju bara drygt ett år tills dess :) vart bor du?
Hej!
Ja men det låter bra!
Jag bor i göteborg :)
Men vi kan väl höras mer på fb?
Av Annased
27 okt. 2017 06:20
Hej! Jag är 24årig tjej som också är intresserad av en resa tidigast 2019. Är främst intresserad av afrika + Thailand, singapore, indonesien, fillipinerna, vietnamn bl.a. men även så många länder som möjligt. Är dock öppen för förslag på andra länder såklart! Hur länge hade ni tänkt vara borta? Jag hade tänkt mig omkring 5-6 månader
27 okt. 2017 09:09
Citerat från Sofielagerkvist:
Citerat från Annalilja:
Hej! Jag är också sugen på en typ jorden runt resa! Är främst sugen på central/sydamerika, afrika och typ kina/japan men öppen för gansla mycket! Pluggar dock för tillfället så skulle tidigast kunna åka i början av 2019.. men om man tänker efter är det ju bara drygt ett år tills dess :) vart bor du?
Hej!
Ja men det låter bra!
Jag bor i göteborg :)
Men vi kan väl höras mer på fb?
Ja det låter bra! Jag heter anna lilja och har en svartvit profilbild, ifall du hittar mig haha :)
27 okt. 2017 09:10
Citerat från Annased:
Hej! Jag är 24årig tjej som också är intresserad av en resa tidigast 2019. Är främst intresserad av afrika + Thailand, singapore, indonesien, fillipinerna, vietnamn bl.a. men även så många länder som möjligt. Är dock öppen för förslag på andra länder såklart! Hur länge hade ni tänkt vara borta? Jag hade tänkt mig omkring 5-6 månader
Hej! Jag hade tänkt mig 4-5 månader! Är dock inte alls intresserad av just sydostasien eftersom jag backpackade där förra året haha :)