Jul / nyår i pisten!

6 dec. 2016 21:55
Visningar: 107
Hej!
Jag är en 29 årig mamma till en sexåring. Hon är hos sin pappa över jul och nyår så jag skulle gärna hitta på nåt istället för att sakna henne hela julen. Jag åker snowboard, är social och vill såklart gå på afterski. Gillar allmänt friluftsliv, grilla å så. Är såå sugen på Alperna!! Eller nån annanstans Åre, Sälen, Levi, Hemavan, whatever :). Bor i Norrbotten.
Hör av dig så hörs vi! 😊
Av Mantell
7 dec. 2016 05:24
Hej,
Jag är en 36 årig kille från Finland. Har snowboardat med min sambo senaste 8 åren, men vårat förhållande tog slut i höstas, så nu har jag ingen att åka med längre. Jag är med på vilken skidort som helst inom Sverige eller Finlands gränser. Har varit till Hemavan/Tärnaby förut, men annars har jag mest hållit mig mera lokalt, så skulle vara sugen på nya orter att uppleva. Har ingenting emot att köra långt, så jag kan ta bil vart som helst om det fortfarande finns hotell/boende att boka nånstans.
12 dec. 2016 01:34
Hej mantell! Vad kul! Går det att skicka privata meddelanden här? Jag la till dig som vän.
Av Mantell
14 dec. 2016 02:53
Tnilsson, jag svarade på ditt meddelande för ett par dar sen, du måste vara inloggad för att se de 😊