Jorden runt resa/rundresa i asien/australien/usa

30 sep. 2016 12:30
Visningar: 186
Hej! Jag är en tjej på 24 år, tar min förskollärarexamen i januari 2017 och längtar därefter att få komma ut och resa under ca 3 månader. Just nu står jag utan resepartner och undrar om där finns någon där ute som går i samma tankar? Jag är en glad och spontan tjej som älskar att fotografera och uppleva nya platser, hitta på äventyr och leva livet.
Jag skulle gärna vilja resa till Filippinerna, Bali, Australien, NZ, Fiji och även USA är lockande. Jag är öppen för förslag! Hör gärna av er här eller på fb, Ellinor Evaldsson heter jag :)
Av Annaaab
2 okt. 2016 19:49
Hej Ellinor! Jag är i samma bana, jobbar just nu men känner att jag måste iväg på den dära drömresan! Jag har inte bestämt var när hur, men tänker i slutet av januari eller februari 2017 i ca 6 - 8 veckor. Är tillexempel sugen på att uppleva någon ö i thailand, filipinerna, bali, fiji, australien. Har som sagt inte bestämt något och är öppen för all inspiration. Vill uppleva, se och göra saker :) Mvh Anna
2 okt. 2016 21:15
Hej! Jag har pratat ihop mig med en annan tjej som är inne på samma bana som mig och vi tänker oss Filippinerna, Bali, någon ö i Thailand, kanske Kambodja, Laos, Australien och Fiji. Vi vill ju allt men nånstans får man begränsa sig :-) Vi tänker att vi åker i januari och är borta i ca 3 månader, bokar nog lite hemifrån men sen bestämmer vi oss väl en del på vägen. Är du fortfarande sugen så tveka inte att höra av dig :)
3 okt. 2016 21:13
Hej Ellinor! Jag går i samma tankar som dig, har skrivit till dig på Facebook :)
Mvh Sally