JORDEN RUNT

15 sep. 2016 20:16
Visningar: 376
Hej.
Jag är en tjej på 19 år som har haft en dröm sedan barnsben att åka jorden runt. Mina vänner har inte riktigt samma drömmar som jag och har därför ingen tillgång till någon att resa med. Därför söker jag mig hit för att se om de är någon annan som har samma livsdröm som jag!

Söker en som är i cirka samma ålder som mig. Plus eller minus spelar ingen roll. Hade kunnat åka i princip vart som helst, Filippinerna, Bali, Australien, Nya Zeeland, Hawaii. Ja, you name it :-)
Någon annan som är intresserad så får ni gärna kommentera eller skriva till mig på Facebook.
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
5 okt. 2016 14:36
Hej!
Jag är 20 år och har haft samma dröm som dig sedan jag var liten.
Jag har också det problemet att ingen vill eller har tid att resa med än.
Jag hade också kunnat fara var som helt. Iallafall många platser i världen.
Australien, nya Zeeland, Asien USA vad som helst.

Har tänk på att åka jorden runt väldigt länge nu. Men man vill ju så gärna åka med någon.
Hör av dig om du vill prata mer med mig!
/ Josefin
14 okt. 2016 20:42
Heej

Jag är en 21 års tjej som drömmer om att åka jorden runt och är oxå sugen på att åka nästa år, jag är van att resa men vill inte åka själv utan träffa nytt folk

Jag gillar att hitta på nya äventyr och uppleva nya kulturer
Av Elsahas
17 okt. 2016 15:40
Hallå där!

Denna tråd är typ precis vad jag letat efter! Min plan är att lämna Sverige någon gång i januari 2017 för att under några månader skapa minnen för livet. Kalifornien lockar, men även Asien och Hawaii, kanske även Australien.

Jag är en väldigt aktiv person och har ett stort intresse för träning, hälsa och crossfit. Att resa med mig kommer vara ganska fartfyllt men samtidigt ska det såklart finnas tid för att chilla på stranden och bara gotta sig också. Söker med ljus och lykta efter någon som vill hänga med mig på detta äventyr. Skriv gärna till mig på FB (Elsa Hassler) om du är intresserad :D Kram!