Jorden Runt 2016

15 nov. 2015 04:00
Visningar: 23
Tja!

Energrispruta med 27 vintrar bakom mig som blivit väldigt resevan på senare år. Nu har jag skramlat bössan och levt nudellivet tillräckligt och tänkte helt enkelt lämna Sverige för ett bra tag i början av nästa år.

Tankar: Asien, Oceanien, Sydamerika samt USA är väl det som står högt på min agenda. Aldrig varit i Sydamerika eller USA så det blir förstås spännande att se dessa platser. Transsibiriska järnvägen vore jävligt cool också bort till Asien eller när man är på väg hemåt.

Jag letar efter någon som tänker i likadana banor och som vill starta eller köra ett tag med mig. Kön, ålder osv spelar mig inte någon större roll. Dock letar jag efter någon som inte är allt för begränsad och gillar att utmana sig själv samt älskar att träffa nya människor!
Av Lindalp
1 mars 2016 00:33
Hej, jag vet inte om det är alldeles försent svar nu men tänkte chansa ändå!
Jag har funderat mycket på vad jag ska göra i höst och har kommit fram till att jag vill ut i hela världen. Speciellt interesserad är jag av Syd- och Centralamerika och det är väl även där som jag som tjej har svårast att vara i själv.
Jag gillar allt med äventyr. Jag har redan rest väldigt mycket själv och har bara en kontinent kvar. Det du har skrivit att du ville göra var typ exakt samma så tänkte chansa med att du inte åkt än.
1 mars 2016 00:55
Hey!

Jag ska iväg på en mindre resa nu men drar den stora i höst är tanken. Så ganska bra timing ;) kanske kan bolla lite idéer någonstans, fb?
Av Annaaaa
9 mars 2016 00:40
Hej! När åker du och vart ska du börja din resa? Jag befinner mig just nu i Australien, reser snart vidare till hawaii och därefter är planen Sydamerika. Tanken är att resa i Sydamerika från maj och några månader framåt.

Hade varit jättekul att resa ett tag tsm eller bara bolla idéer :)