Intressekoll- Resa/kryssa i mitten av feb?

1 feb. 2015 20:10
Visningar: 82
Tja:)

Tänkte bara göra en spontan intressekoll! Har en sådan lust att dra iväg i mitten av februari och vara borta ca 2 veckor bara då jag nog skulle kunna få in det i planeringen innan tävlingssäsongen drar igång mer ordentligt för min del!

Har kollat på lite olika resor, bla Dubai, Karibien, Panama och kryssningar men eftersom jag både har svårt att välja en destination och dessutom älskar kryssningar så är det det som det lutar mot. Hittade en rutt som åker till bla Belize, Panama, Costa Rica, Cozumel (dock inte kollat vad som finns ledigt ännu).
Jag har aldrig rest själv tidigare mer en under jobb och har aldrig åkt iväg på semester med någon jag inte känner, men har tyvärr inga vänner som har möjlighet att hänga med för tillfället så har funderat på att åka iväg själv men tänkte att jag kan ju slänga upp en tråd här om det nu skulle råka vara så att någon tjej i ungefär min ålder sitter med samma tankar?
Blir själv 25 snart, vill bara komma bort ett tag och ha kul, sola och bada, åka på utflykter, uppleva, shoppa osv:)
Om det nu inte finns någon som går i samma tankar men som varit iväg ensamma innan, tror ni det blir ensamt på en sådan resa om man åker själv? Det är ju liksom inte direkt någon backpacker-resa där man träffar andra som också är iväg själva.. haha.