Ibiza

13 juli 2006 23:08
Visningar: 472
åker till ibiza i augusti. ska någon annan dit?
Av Jensann
16 aug. 2006 17:07
Hej! Jag kan hänga med! När åker du och varifrån?
Hälsningar Jennie
17 aug. 2006 18:11
Ibiza låter inte så tokigt! =) Har ni hittat någon billig resa dit??
28 aug. 2006 14:43
Nyss hemkommen från en fantastisk ö.Skall garanterat åka dit igen nästa sommar.Ön har precis allt man kan önska sig.Det var massor av barnfamiljer,partyfolk osv. Det som förvånade mig mest var alla välklädda spanjorer som gick i märkeskläder ala D&G ,Versace,Gucci osv.Det måste ha varit välbeställda ungdomar det.En sak till som förvånade mig var att jag träffade endast en (1!) svensk på ön. Och hon hade arbetat där i 30 år......På vårat lägenhetshotell var den enbart folk från England. Jag kan verkligen rekommendera folk att åka dit då det finns något att göra för alla.Jag kan berätta mycket mer men skall kanske ta det i ett annat forum här om någon vill. Jan
21 feb. 2011 15:22
Skall dra till Ibiza i sommar. Att det är lite svenskar där är inte så konstigt eftersom ingen av de stora charterbolagen åker dit.

Vi har bokat ryanair och all inclusive boende 18 dagar, 4 personer. Totalt typ 20000:- för hela familjen. Kommer bli en av de billigaste men lyxigaste resor vi gjort på länge. Alla hotellen har fått höga betyg av de som bott där.

Verkar som alla som säljer resor dit vill lansera det som party, party, party, men vi har hittat många platser på ön som har ett annat fokus också, skall bli intressant att åka dit.