Georgien 17-21juni (Armenien) för intresse även Ryssland 22juni-2juli

1 apr. 2018 11:06 (redigerad)
Visningar: 102
Undrar om det finns någon som vill göra dagsutflykter med mig i Georgien? Förra sommaren möte jag en kvinna härifrån Resguiden och vi gjorde Rumänien cirka 1v så testar igen och hoppas på samma lycka. Jag har funnit fler intressanta utflykter här https://www.envoytours.com/georgia/tours/ finns kanske andra också? Jag kommer boka guidade utflykter eftersom jag inte vill köra bil i länderna.

Resdagar är spikade däremot fortfarande öppen för att avsluta i Armenien, kanske göra dagsturen från Georgien och själv fortsätta därifrån ner till Yerevan. Jag kommer flyger vidare till Sochi för fotbolls VM i Ryssland.

Jag är resvan, föredrar att utforska framför att festa. Stort intresse i historiska platser, storslagen natur och udda platser. Därav av tittar på möjligheten att besöka Abchasien lite äventyr skadar inte alls heller på resa.

Jag är 32år, bor i Stockholm. Jobbar som ekonom. Tycker om att träna, gå på konserter, är föreningsmänniska med intresse i samhällsfrågor/nyheter.
4 maj 2018 20:13
Hej! Wow alla länder du nämt har jag alltid velat besöka. Är det första gången i dessa länder?
Jag och en vän till mig är intresserade :)
Mvh
Zara