Fotointresserade jorden runt kompis

19 juni 2017 16:40
Visningar: 84
Hej! Jag är en 19-årig tjej som är sugen på att göra något helt annat, komma ifrån Sverige i några månader och uppleva de platser som bara rullar förbi mig i mitt instagramflöde. Jag är en tjej som älskar det mesta förutom att sitta still (även ifall det kan vara skönt och slappa ibland). Mode och fotografering är något som tillhör mina största intressen. Delar du mina intressen och vill precis som jag uppleva allt ifrån safari i Afrika till norrsken på Island och en roadtrip genom USA? Skicka ett meddelande eller mejla mig på (Logga in för att se e-postadress)! Jag tänker mig en resa med start i höst och några månader framöver. Jag har några destinationer jag gärna vill besöka men är självklart flexibel.
19 juni 2017 17:29
Hej! Jag är också väldigt intresserad av fotografering och mode! Kan du inte lägga till mig på Facebook eller Instagram? Heter Annie Holmberg / @holmbergannie :)
19 juni 2017 18:37
Jag är sugen på att dra iväg i höst, har dock varit i Afrika rätt mycket men är sugen på Syd, Central, Nordamerika Asien och australien är flexibel. När vill du resa iväg?