Följ med till Costa Rica?

Av Tea3557
14 apr. 2020 10:28
Visningar: 294
Hej! Jag heter Tea, har precis fyllt 20 och bor i Stockholm. I februari reste jag runt i Costa Rica och fastnade verkligen för landet. Därför har jag bestämt mig för att försöka åka tillbaka i höst / sensommar, är flexibel med när. Vill åka tillbaka för att surfa och leva livet! Men tänkte kolla om det fanns någon som också är sugen på just Costa Rica? Ser gärna att du är i ungefär samma ålder. :) Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!
3 maj 2020 16:14
Costa Rica hade ju vart grymt. Velat åka dit inte blivit av än
Av Idalonn
31 maj 2020 20:10
Hej Tea!

Mitt namn är Ida och jag är 21 år och funderar på att åka runt i Asien så snart läget är lite mer stabilt efter Corona. Är också intresserad av att testa på att surfa och bara försöka ha så roligt som möjligt under resan och upptäcka en massa!
Vi kanske skulle kunna åka tillsammans till Costa Rica och sen dela på oss, beroende på hur länge du tänkt stanna där osv.
Skicka iväg ett privat meddelande om du är intresserad! Hälsningar Ida
2 juni 2020 18:08
Hej!
Jag var i Colombia i 5 veckor i februari och älskade allting med det, naturen, folket, stämningen, allt.
Jag kommer att göra allt jag kan för att resa till costa rica samt Kuba i 4-5 månader denna vinter.
Linusbajen på Instagram, svara gärna där om du är intresserad👌🏽