Flytta utomlands/resa längre period??

3 okt. 2018 21:40
Visningar: 316
Hej, jag söker någon som vill flytta utomlands eller resa under en längre period. Bara flytta någonstans, jobba & bara ha det allmänt gött. Är såå trött på Sverige och mitt liv här hemma och behöver någon som är lika spontan som jag som kan åka iväg. Jag är en social & trevlig tjej på 20 år som gillar att festa och hänga med kompisarna. Är du i dessa banor så tveka inte att höra av dig!! Hade tyckt det var så kul & behöver komma ifrån mina rutiner här hemma.

Hör av dig här eller på min instagram: stina_hakansson
Kram 😘😘
Av Huldal
3 okt. 2018 22:08
Hej! Jag är inne på samma idé :) men tänker du dig backpacka eller vara på ett och samma ställe hela tiden?
4 okt. 2018 01:15
Hej!
Jag har tänkt att flytta till Berlin i slutet av februari nästa år, om det låter intressant. Håller på att titta lite smått på lägenheter och jobb nu 😊
Medlemmen har tagit bort svaret
6 okt. 2018 16:01
Citerat från Hanniizz:
Hej!
Jag har tänkt att flytta till Berlin i slutet av februari nästa år, om det låter intressant. Håller på att titta lite smått på lägenheter och jobb nu 😊
Heej! Jag vill också jättegärna flytta till Berlin nästa år! Hade du varit intresserad av att bo tillsammans med någon? :)
Medlemmen har tagit bort svaret
7 okt. 2018 12:15
Hej jag är inne på samma! Skulle gärna vilja Australien/Asien!? Skulle vara jättekul att göra det, ett gäng också om det är flera som vill samma?
Vill bara åka, ha det gött, inte planera för mycket men bara dra och träffa nya människor etc!