Fly landet med mig?

10 okt. 2013 15:34
Visningar: 180
Hej!
Är det någon mer än jag därute som längtar efter äventyr? Spänning? Uppleva något nytt? Se världen?

För jag längtar bort från det här kalla o gråa landet som sjutton nu och speciellt under vinter månaden. Så finns det någon därute som känner "Ja fan jag vill bara här ifrån" Så kom med förslag på vart ni vill dra.

Jag är på lite vad som helst, så länge det innebär att resa!
Ha det bäst :)

Kram
Nicole
10 okt. 2013 16:24
Dra förmodligen till Chile och Bolivia (och delar av norra + västra Argentina) från o med 8 december nån månad framåt! Bara att joina ;)
Av Lollon
10 okt. 2013 18:55
Hej!
Jag känner precis samma. Komma bort, se nya saker, träffa nya människor, känna värme!

Jag är pepp på att åka till Indien nu i höst. kan även tänka mig andra delar av asien. Tänker, det är billigt, varmt och förmodligen spännande!

Vad känner du?

Ha det fint!
18 nov. 2013 00:48
Haha du är verkligen inte ensam om att känna så! Så trött på Sverige och vill bara ut i världen. Är sugen på att dra till London och bara ha jävligt kul! Jobba lite, träffa nytt folk och festa som fan. Typ åka sista veckan i mars/början av april för då brukar vädret vara ganska bra i London också :) skicka ett meddelande om du också har lust att dra till London vid den tidpunkten och inte pallar att åka själv! :)