Fjällvandring med nybörjare?

Av Linneae
10 maj 2017 21:25
Visningar: 121
Hej!

Skulle så gärna vilja fjällvandra i sommar, men mina vänner är för styrda av familj etc. Har i princip ingen vana, så är ju bra om du också är lite nybörjare så tar vi kravlandes stöd av varandra och förlägger vandringen till lite snällare leder.

Söker tjejer, om vi inte blir ett blandat gäng. Är själv 38 år, men ingen åldersfascist. Gillar storslagna vyer, humor och nyfikenhet, livet är till för att levas! Bor i Västerbotten, så fjällen får gärna befinna sig här uppe i Norrland, men är inte omöjlig så klart! Även Norge vore ju mäktigt. Himla medgörlig som synes.

Tjing!
11 maj 2017 00:45
Hej!
Jag fjällvandrar lite nu och då när tid finns. Bor själv i västerbottensfjällen så hör av dig om det passar att vi följs någon gång. Så får jag lite mänskligt sällskap än mina hundar :) Jag är glad, social och lättsam. 32 år. Det gör inget att du inte har vana, bara kul att få sällskap. Västerbottensfjällen eller Norge de spelar ingen roll för mig heller :) Har vandrat mycket i västerbotten så Norge är ju lockande...men de finns många obesökta platser här också :)