En glad och rolig resekompis tack!

11 apr. 2013 22:12
Visningar: 599
Hej!
Jag är en 23 årig tjej som vill ha någon utåtriktad och glad person att resa med!
Min plan är att jag aldrig har någon plan, mer 1000 olika potentiella idéer och du är mer än välkommen att få bolla olika idéer med mig.
Då jag vart less på jobbet tog jag tjänstledigt så jag har hela sommaren på mig att hitta på diverse äventyr! :)
Kan tänka mig alltifrån att åka utomlands och söka jobb, London, Norge, osvosv, till att åka till USA och hälsa på min gamla goa värdfamilj.
Till att åka till Indien och hitta inre frid.
Ni fattar, alla förslag är välkomna :)
Hör av er här och känns det intressant kan vi fortsätta prata på fb eller liknande.
MVH/Elin
Av Cisseys
13 apr. 2013 17:57
Hej hej! Jag drar till faliraki (rhodos, grekland) i maj på obestämd tid. Skulle vara skitkul att ha sällskap från ngn likasinnad! Jag är sugen på att leva livet lite, öluffa och ha väldigt kul i solen. Har lägenhet och jobb fixat redan.
Hör av dig om de låter intressant :)
Av Emmapih
14 apr. 2013 02:55
Hejsan!

Låter som ett riktigt äventyr du har gett dig inpå, löste även att du nämner sommaren,
Har du någon möjlighet att åka i höst? Jag ska troligen resa i höst, vart har jag ingen aning om
Men när du nämnde hitta sin inre frid i Indien låter som ett utmärkt val:) skulle verkligen
Behöva göra det:)
Av Tesslun
14 apr. 2013 16:24
Hej!
Jag funderar på att köra en tågluff i Europa i sommar:) Blir klar med min utbildning nu i juni så har också hela sommaren framför mig med utrymme för massa skoj:)
15 apr. 2013 01:34
Jag hade gärna hängt på. men måste tyvärr jobba hela sommaren för att sen kunna åka iväg i höst.
Gillar iden med massa ideer men inte så mycket planerat, kanske bara ha Ditt å hem biljett planerad å sedan se var man kommer. Hör av dig om du är sugen i höst så kan vi snacka på FB eller något.

MVH Peter
Av Luleeve
15 apr. 2013 18:59
Hej!
Låter lite som mig, att planera är inte min starka sida. spontant ska det vara :)
Jag tänkte åka iväg till hösten/vintern men det kanske är för sent för dig? Tänkte försöka resa runt, åka till australien och jobba, sen kanske fortsätta resa lite. men som sagt, att planera är inte riktigt mig grej så hade varit roligt att ha med någon som också kan ta det som det kommer :)
Av Ssumme
19 apr. 2013 00:01
Hej Elin! Jag slirar på samma banor som du, är också öppensinnad, bara jag kommer iväg på något så vet jag att det kommer vara sjukt givande för både kropp och själ :) Lägg till mig på fb: Summe Tran, så kan vi höras av mer där om du känner dig intresserad!
Av Jossi_
19 apr. 2013 16:09
Hej hej,

Jag är också sjukt sugen på att resa iväg, men jag vet inte vart jag vill eller vad jag vill göra :) Jag är öppen för det mesta. Det enda jag vet är att det skulle vara jättekul med lite nya erfarenheter och att träffa nytt, roligt folk :) Jag skulle däremot gärna åka till ett lite varmare klimat för semester, jobb eller vad man nu vill göra.

Jag flyttade ensam till Sthlm för ca 1,5 månader sedan för ett jobb som avslutas sista juni och jag är därmed "fri" att resa efter detta :)

Vore kul att bolla idéer med folk som är lika öppna för förslag som jag är och som vill hitta resesällskap! :)
4 maj 2013 19:56
någon inre frid behöver jag inte men däremot en resekamrat till hösten 2013 bilade runt i delar av eu förra året och söker efter en resa med grym miljö och äventyrliga platser på vägen. Så kan du till hösten är jag på :) ha de
12 maj 2013 18:54
Hej Elin!

Låter precis som mig! Förutom att jag har lov från skolan! :P
Jag ääälskar att resa och upptäcka nya saker. Älskar allt som har med äventyr att göra! Är en väldigt spontan och impulsiv person. Väldigt aktiv och trivs bäst i fartfyllda sammanhang. Kan självklart koppla av en stund också.
Jag kommer resa utomlands i sommar. Antagligen till USA (har också bott där) eller till något helt random. Har länge velat besöka Indien och precis som du säger finna inre frid (kanske bara för att man blir matad med hur fantastiskt det verkar!).
Jag använder egentligen inte fb.
Om du bor i Sthlm kan vi kanske ses i solen och bolla idéer??
Mitt nummer är 0735175793. Skicka ett sms om du är intresserad! :D
24 maj 2013 21:55
Hej! Jag är jätte sugen på att åka till Los Angeles i sommar. Något du hade tyckt va kul? Jag är 23 år och har precis flyttat hem från Marbella/Spanien. Har för tillfället inte mycket att göra och hade så gärna velat komma iväg ganska snart. Eller i juni i alla fall. Hör jätte gärna av dig så kan vi prata mer!
Av Mr_y
26 maj 2013 21:20
Hej,

Hur ser dina reseplaner ut nu inför sommar? Om du nu har fått ihop ett gäng och ska/komma att vara ute och reser runt under V.28-30, hör av dig!

//Y
26 maj 2013 21:23
Tja, är en tjej på 20 år som bor i Stockholm och åker i princip var som helst i Europa, så länge det finns sol hehe, vill bara se något nytt är så otroligt trött på Stockholm och Sverige.. Dock är jag bara ledig vecka 25, från den 15 juni till 23 juni har jag möjlighet att åka.

Intresserad?