Dublin & Belfast - några tips och känner ni någon som bor där?

28 okt. 2017 10:00
Visningar: 106
Jag ska strax åka till (18-22 nov) Dublin och Belfast för att spela in till Reslustpodden och tar gärna emot tips om vad som är must-see/do (Dublin har jag redan varit i en gång men tar gärna emot "ovanliga" tips). Ett inslag i podden är att jag pratar med locals och ev. ngn svensk som bor där. Är det ngn av er som känner ngn intressant person i Dublin och Belfast som skulle kunna tänka sig att ställa upp för en liten pratstund; local och/eller svensk? Mina lyssnare är mellan 30 - 45 år så gärna ngn i den ålderskategorin. I så fall får ni gärna maila mig på: (Logga in för att se e-postadress)
Av Desires
29 okt. 2017 14:41 (redigerad)
Du kan ju titta in på mitt inlägg om Dublin, skrev det i Reseguiden för några år sedan! 1 ovanligt tips får du där alla fall, som vi råkade på för att vi språkade med en trevlig man på gatan....Det var verkligen en udda och helt annorlunda sevärdhet - i Michans's Church - där vi kunde beskåda mumier som var 150-400 år gamla! Här hela mitt inlägg htp://www.desires.se/#post146
29 okt. 2017 15:06
Tack för tipset! Det kommer jag garanterat att åka o kolla på! Och du kommer att kunna höra om det i podden i slutet på året!