Dra nånstans 9-16/11?

2 okt. 2019 17:29
Visningar: 183
Hej! Jag har en veckas schemaledighet under dessa datum. Jag är öppen för det mesta, men är inte sugen på att stanna kvar hemma i ett gråmulet Sverige. Har t ex hittat billiga flyg till Milano, Kiev och Bukarest och kan tänka mig att åka till alla de platserna. Kan även tänka mig en sista minuten nånstans om det dyker upp. :) Jag är spontan, lätt att vara med och har åkt på spontanresa med främlingar förut (2011). Jag och de två som jag åkte med träffas fortfarande, så det var superlyckat.

Jag är öppen för det mesta. Kan vara nyktert, festligt, kulturellt, soligt... You name it!
Jag vill bara ha en ny upplevelse och se en ny plats med nån eller några roliga personer. :)

Hör av dig!
/Terese
6 okt. 2019 19:46
Hej! Jag är sugen på att åka till värmen i november, om det låter intressant? Du låter ju som är kul person att hänga med! 😃
7 okt. 2019 15:35
Citerat från Resandepalmen:
Hej! Jag är sugen på att åka till värmen i november, om det låter intressant? Du låter ju som är kul person att hänga med! 😃
Vad heter du på Instagram? :)
Av Ella73
11 okt. 2019 10:16
Hej! Har du hittat en respartner än? Skulle vara kul att åka iväg någonstans ;-)
Bling_ella heter jag på Instagram
23 okt. 2019 20:30
Hej, alla! Vad kul att så många har svarat! Jag har tyvärr insett att jag inte kommer att ha råd att åka nånstans nu i november. Men gärna en annan gång! Hoppas att ni andra kan prata ihop er och komma iväg. :)

Allt gott! /Terese