Desperat efter sol

15 sep. 2015 12:24
Visningar: 40
Hej!
Michelle heter jag, jag är en 21 årig sprallig tjej som verkligen kommer behöva lite sol i vinter!
Mina vänner är trötta på att jag aldrig vill stanna i Sverige!
Jag kan endast vara borta i 2-3 veckor då jag både pluggar och jobbar
, är öppen för de flesta resmålen då jag älskar att uppleva nya ställen! Vill ha lite party,god mat, sol och bad och gärna lite kultur!
Än så länge är allt under planeringsfasen ;)
Av Tim90
15 sep. 2015 13:01
När hade du tänkt åka? Har du spanat in vilket land du vill åka till än?
15 sep. 2015 23:00
Jag skriver under på allt här! Vill verkligen iväg till solen och söker också blandningen av lite allt möjligt. Jag har ju länge varit sugen på Florida, ifall det skulle locka? Men är även jag öppen för förslag! :)
16 sep. 2015 08:33
Citerat från Tim90:
När hade du tänkt åka? Har du spanat in vilket land du vill åka till än?
Jag tänkte nog åka runt jul! Men resemålet är lite svårare, tittar just nu på det mesta där jag är garanterad sol! Både Asien och Nordamerika/Karibien
16 sep. 2015 08:34
Citerat från Ankristensson:
Jag skriver under på allt här! Vill verkligen iväg till solen och söker också blandningen av lite allt möjligt. Jag har ju länge varit sugen på Florida, ifall det skulle locka? Men är även jag öppen för förslag! :)
Florida har jag vart i och är super härligt! Skulle definitivt kunna tänka mig att åka dit igen! Haha :)
16 sep. 2015 21:33
Citerat från Michellep:
Citerat från Ankristensson:
Jag skriver under på allt här! Vill verkligen iväg till solen och söker också blandningen av lite allt möjligt. Jag har ju länge varit sugen på Florida, ifall det skulle locka? Men är även jag öppen för förslag! :)
Florida har jag vart i och är super härligt! Skulle definitivt kunna tänka mig att åka dit igen! Haha :)
Nu blev jag än mer sugen, haha. Det verkar superhärligt! Just att det finns så mycket olika saker att göra :) Skulle du vilja dra dit så är jag definitivt intresserad!