Costa Rica i januari

6 sep. 2018 18:50
Visningar: 226
Hej!

Finns det någon som vill åka till Costa Rica i 2,5 veckor i början av januari? Jag vill gärna till La fortuna/Arenal, Monteverde, Manuel Antonio och Santa Teresa. Surfa, vandra, se vattenfall, testa river rafting, sola, bada och bara ha det bra! :) jag har sett att man kan boka shuttle buses mellan varje ställe, mycket för att spara tid istället för att ta de lokala bussarna. Hör gärna av dig om det låter intressant! :)
Av Emmaa95
7 sep. 2018 08:18
Hej!
Jag är jättesugen på att hänga med till Costa Rica! Vill du prata mer hör gärna av dig🤗
17 sep. 2018 17:49
Hej!

Jag har väldigt länge velat åka till Costa Rica och hade tänkt att åka i början på nästa år. Jag planerar att volontärarbeta på ett djurprojekt men vill innan det åka runt med någon i 2-3 veckor. Har också kollat in dom platserna du nämner och även några till & jag vill precis som du vandra, se vattenfall, testa river rafting, surfa, sola & bada m.m! Hör gärna av dig om du fortfarande letar efter någon att åka med! :)
Av Essanna
19 sep. 2018 20:24
Jag funderar på att åka till CR i januari! Va där 2014 då besökte jag Manuel Antonio, Jaco, Puerto viejo och San Juan. Så denna gång är jag inställd på Santa Teresa! Vill också lära mig surfa och göra massa äventyr. Har också funderat på volontärarbete så jag kan komma undan billigare och stanna några veckor. Har gjort det innan med hästar i Dominikanska Rep det funkade jättebra
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Isjoha
20 sep. 2018 08:22
Heej!! Jag har också tänkt åka till Costa Rica. Jag pluggar en termin nu så jag vill åka i januari/februari. Jag hade tänkt att stanna i tre månader, så länge man får då utan visum. Men det skulle vara supertrevligt med sällskap i några veckor åtminstone!
Jag hade tänkt att lära mig surfa, kanske ta någon en veckas träning samt yoga. Har inga fasta planer då jag hellre vill åka dit och bestämma saker som de kommer. Vill göra så mycket som möjligt. Jag tänkte också volontära för att kunna stanna så länge, kanske kolla på workaway när det är dags, där man får boende och kanske mat för arbetet.
Hör gärna av dig om du känner för det 😊
Av Eliinv
21 sep. 2018 21:12
Hej!

Är jättesugen på att hänga med till Costa Rica, hör av dig om du fortfarande letar efter en resekompis :)
Av Enea
22 dec. 2018 15:05
Hej hej!
Jag ska till Costa Rica, Santa teresa, i mitten av januari och surfa i 3 veckor. Någon som vill hänga på?:)
Kram