Backpacking Asien hösten 2016?

17 feb. 2016 20:22
Visningar: 125
Hej!

20 år gammal tjej som hamnade på helt fel utbildning här i Sverige och hoppat av. Mina tankar är istället att resa, vilket jag alltid velat och drömt om. Jag vill backpacka i Asien i några månader iallafall, därefter har jag ingen plan alls. Kanske stanna där nere? Jobba? Ingen aning! Men en start någon stans och kanske hitta någon som är sugen på att hänga på? Tänker mig att jobba fram till hösten och sedan resa därefter!
17 feb. 2016 21:14
Hej 😄 jag är också as sugen på att backpacka i Asien i höst!! Hör av dig så kan vi prata mer 😄
17 feb. 2016 21:49
Skickade ett meddelande till dig! :-)
18 feb. 2016 05:32
Jag är också sugen! Skriv ert PM till Moa lång på fb :)
18 feb. 2016 08:04
Hej!

Jag planerar att resa i Sydostasien från och med 1 September i 3 månader. Tänker mig Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam, delar av Filippinerna och Indonesien! Vore jättekul att ha fler att resa med!

Hör av dig om det låter intressant :)
/Alexandra Troulioti
18 feb. 2016 08:16
Hej! Precis som jag tänkt mig, men lite senare. Blir lite tight att komma iväg redan i September tyvärr.. Har tänkt runt November någon gång!
18 apr. 2016 10:22
Tjena!

20 år gammal snubbe som är sjukt taggad på att resa!!! har en enkelbiljett till Bangkok redan den 21 augusti men kommer vara runtom i Asien ett tag tror jag (Thailand, Laos, Vietnam, Kambodja, Bali, Indonesien), för har planerat att vara borta 5 månader cirkus. möter mer än gärna upp folk på vägen och slår följe osv :) drar iofs vidare till Australien och nya Zeeland också.

Mvh Emil
13 maj 2016 16:36
Hej Fanny! Jag planerar också att jobba fram till hösten och sen att ge mig iväg i oktober till asien för backpackning, men letar också resekompis. Adda mig gärna på Facebook: Siri Flinck. Så kan vi pratas vidare där? :)
20 maj 2016 10:41
Jag och en kompis har också planerna att åka i september!! Skriv gärna till mig på Facebook, Elin Sundelin 😄
21 maj 2016 20:14
Hej!
Har också planer att jobba fram till och med augusti iaf sen är jg också sugen på att resa! Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi prata mer, Emma Ingvarsson