Backpacking Asien/Australien 2013

3 mars 2012 22:23
Visningar: 676
Är du glad, positiv, drivande tjej och har planer på en 3 månaders tripp till Asien, så hör av dig!
Länderna jag kan tänka mig; Indien, Thailand, Sri lanka, Laos, Kambodja, Vietnamn, Malaysia och Australien.
Planerar att resa i mitten på januari och komma hem i mars

Jag är en tjej på 21 år från Skåne
Gick Megamusik på gymnasiet
Jobbar i storkök samtidigt som jag pluggar till kostrådgivare
Lyssnar på hårdrock
Spelar gitarr och piano
Bor hemma och sparar alla pengar för att kunna göra det jag gillar mest:
RESA!

Jag finns på facebook:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000882574578

Hör av dig :)
5 mars 2012 23:20
Hej!
Linnea är namnet och jag är både en glad, positiv och drivande tjej som har planer på att resa i slutet av sommaren eller början på hösten. Länder jag har i tankarna är liknande dina; Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam, Indien, Malaysia och Australien samt Nya Zeeland.

Jag är 21 år och bor i Stockholm.
Jobbar i affär för tillfället och har pluggat kurserna Juridik och Kost, näring och hälsa på högskola.
Hör gärna av dig så kan vi snacka mer

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=625460629
6 mars 2012 18:34
Citerat från andersson90:
Hej!
Linnea är namnet och jag är både en glad, positiv och drivande tjej som har planer på att resa i slutet av sommaren eller början på hösten. Länder jag har i tankarna är liknande dina; Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam, Indien, Malaysia och Australien samt Nya Zeeland.

Jag är 21 år och bor i Stockholm.
Jobbar i affär för tillfället och har pluggat kurserna Juridik och Kost, näring och hälsa på högskola.
Hör gärna av dig så kan vi snacka mer

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=625460629
Hej! låter trevligt :) kul! men som sagt, jag ska resa över vintern, för efter sommaren och höst är det på många ställen regnperiod vilket jag inte uppskattar. hehe.. Men om du ändrar dig angående tiden så skulle vi ju kunna prata ihop oss då vi vill till samma ställen =) Kram
8 mars 2012 11:28
Hej! Jag skrev till dig på facebook men vet ej om du sett det. Jag är iaf en tjej som planerar att åka vid samma tid och kan tänka mig samma länder. Jag är 21 år och bor i Skåne jag med. Jobbar i hemtjänsten och pluggar lite vid sidan om. Är verkligen så sugen på att åka men hittar ingen som vill följa med! Så hör gärna av dig :)
10 mars 2012 21:18
Citerat från aleahcim:
Hej! Jag skrev till dig på facebook men vet ej om du sett det. Jag är iaf en tjej som planerar att åka vid samma tid och kan tänka mig samma länder. Jag är 21 år och bor i Skåne jag med. Jobbar i hemtjänsten och pluggar lite vid sidan om. Är verkligen så sugen på att åka men hittar ingen som vill följa med! Så hör gärna av dig :)
Tja!
Nej jag har inte sett något på facebook? :O Va roligt! Låter kanon ju :) Roligt att du kan tänka dej samma länder.....Hur länge vill du vara borta?
ska se om jag hittar dej på facebook! : )
13 juli 2012 12:36
Hejsan! Jag är en glad och positiv tjej på 21 år (22 i år) som planerar en liknande resa i början av nästa år. Vill absolut till Indien sedan är jag väldigt öppen för dem andra länderna du nämnt, då jag också funderat på sri lanka, malaysia, kambodja och thailand.
Jag är öppen för allt, vill kliva ur min comfort zone för ett tag och prova på saker som jag aldrig gjort.
Kommer dock inte kunna vara borta i tre månader då jag inte tror att jag kan spara ihop så mycket, men hänger gärna med halva tiden, upp till två månader.

Annars så är jag från Stockholm, pluggade samhälle med uniformsinriktning (säkerhet) på gymnasiet och jobbar sedan studenten för tre år sedan som flygplatskontrollant på Arlanda.

Ja det var allt jag kunde komma på! Hör gärna av dig:) du hittar mig på faceboo som Samira Ekman.

Kram