Backpacking Asien/Australien 2013

3 mars 2012 22:23
Visningar: 676
Är du glad, positiv, drivande tjej och har planer på en 3 månaders tripp till Asien, så hör av dig!
Länderna jag kan tänka mig; Indien, Thailand, Sri lanka, Laos, Kambodja, Vietnamn, Malaysia och Australien.
Planerar att resa i mitten på januari och komma hem i mars

Jag är en tjej på 21 år från Skåne
Gick Megamusik på gymnasiet
Jobbar i storkök samtidigt som jag pluggar till kostrådgivare
Lyssnar på hårdrock
Spelar gitarr och piano
Bor hemma och sparar alla pengar för att kunna göra det jag gillar mest:
RESA!

Jag finns på facebook:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000882574578

Hör av dig :)
5 mars 2012 23:20
Hej!
Linnea är namnet och jag är både en glad, positiv och drivande tjej som har planer på att resa i slutet av sommaren eller början på hösten. Länder jag har i tankarna är liknande dina; Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam, Indien, Malaysia och Australien samt Nya Zeeland.

Jag är 21 år och bor i Stockholm.
Jobbar i affär för tillfället och har pluggat kurserna Juridik och Kost, näring och hälsa på högskola.
Hör gärna av dig så kan vi snacka mer

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=625460629
6 mars 2012 18:34
Citerat från andersson90:
Hej!
Linnea är namnet och jag är både en glad, positiv och drivande tjej som har planer på att resa i slutet av sommaren eller början på hösten. Länder jag har i tankarna är liknande dina; Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam, Indien, Malaysia och Australien samt Nya Zeeland.

Jag är 21 år och bor i Stockholm.
Jobbar i affär för tillfället och har pluggat kurserna Juridik och Kost, näring och hälsa på högskola.
Hör gärna av dig så kan vi snacka mer

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=625460629