Backpacka i Sydostasien hösten 2014!!:)

2 juli 2014 13:01
Visningar: 195
Hejsan alla!!
Jag är en 19 årig tjej som är sjukt sugen på att sticka iväg och resa nu i höst, kring september! Jag är inne på att först sticka iväg på surfcamp på Bali i två veckor (hittat ett på lapiont), sedan ta dykarcert. Även det på bali, (finns en på 4 dagar) efter det kanske vara kvar där på ön ett tag för att sedan åka vidare till resten av Sydostasien, som Kambodja, Malaysia, Vietnam kanske Thailand! Jag är öppen för förslag :) Jag vill dock inte resa själv och söker därför en reskompis! Svårt att säga hur länge jag vill vara borta, men hade tänkt mig minst 3 månader i alla fall! Någon som har liknande planer? :D
// Matilda
3 juli 2014 01:26
Hej Matilda!

Jag är ungefär sugen på exakt samma saker som du! Jag är sugen på Malaysia, Bali och Thailand men även kanske Singapore och Kambodja. Jag vill inte resa ensam och är öppen för förslag för att det ska fungera att resa tillsammans. Jag är glad och öppen och lätt att ha att göra med!

Skriv till mig på Facebook om du är intresserad, Sandra Bernhard

Kram!
3 juli 2014 21:04
Hej jag har också planerat thailand, malaysia och kambodja men är väldigt öppen med vart man kan åka!! tyvärr är det ingen jag känner sen innan så sugen på att samma sak och vill inte heller åka själv!!!
hade varit kul om vi hade kunnat snacka ihop oss och åka på världens äventyr i höst!!!
jag är 21 år och väldigt spontan öppen och nyfiken, lätt att umgås med :)
hör gärna av dig på facebook : maja ekbladh
4 juli 2014 23:52
Hej!
Jag har planer på att dra iväg i höst! Jag har funderat på runt 3 månader i Sydostasien, och att sen avsluta med typ en månad i Nya Zeeland! Men saknar reskompis/-ar! Jag är också väldigt öppen för olika länder men vill upptäcka massor, t.ex. Vietnam, Malaysia, Borneo :D Vore ju kul att åka iväg ett gäng också? :)
Jag är 21 år och vill bara iväg och uppleva, lära mig och se allt man bara kan!

Skriv gärna på Facebook om du är intresserad! https://www.facebook.com/sannejakobsson

/Sanne
5 juli 2014 23:00
Vad roligt att fler har samma planer! Skriv gärna till mig också på Facebook, Matilda Lindh heter jag där! :)