Backpacka i Asien December 2015

12 feb. 2015 12:06
Visningar: 186
Hej!
Becca heter jag och blir 22 år i sommar, jag har rest en del innan och känner att det är dags att dra iväg igen. Denna gången vill jag backpacka i Asien, har endast varit i Thailand innan men besöker det gärna igen. De länder jag tänkte besöka är Thailand, Sri lanka, Malaysia, Indonesien, Filippnerna. Jag är öppen för förslag ;)

Övrigt om mig, pluggar just nu till undersköterna och jobbar, tycker om att gå ut med vännerna på fritiden, festar ibland, är en tjej som inte skäms, är öppen och älskar att prata och träffa nya människor. Har aldrig långt ifrån ett skratt.

Hoppas jag hittar och får med mig några på min resa! :)

Tack sålänge!

Kram Becca
Av Silvera
24 mars 2015 20:01
Tjena Daniel här!

Har tänkt åka till thai i december och antagligen något runt om med. Kommer troligtvis åka ensam om ingen kompis får ledigt i vinter. Kanske kommer ner nån polare 2 eller 3 veckor. Men jag har tänkt stanna 2-3 månader. Så behöver en vän :)

Har du tänkt resa ensam med ?
24 mars 2015 21:23
Hej!

Jag är väldigt sugen på att dra iväg till Thailand och behöver en resekompis! :) har dock möjlighet att åka i oktober... Skulle det funka eller blir det för tidigt?
24 mars 2015 21:24
Asien i allmänhet såklart, öppen för förslag! :)
24 mars 2015 21:32
Hej Daniel!

Va kul! Jag har en kompis som ska till Thailand i december och hon ville stanna kvar lite efter det och åka runt, men inte säkert :) ja just nu är jag ensam men hoppas på att hitta några att åka med! :)

Hej Josefin!
Tyvärr är oktober för tidigt :/ slutar skolan i december nämligen! :(
Av Silvera
24 mars 2015 21:47
Ja okej men ni/du har tänkt börja i thai? Jag har inte planerat så jätte mycket än. Mer än att jag kommer åka ner nån gång i december å börja i Bkk, sen får man se lite va man är sugen på. Det är ju ett tag kvar va.
25 mars 2015 06:43
Fasiken låter ju sjukt härligt! Exakt som något jag själv tänkt mig!
Hur länge har du tänkt vara borta? :)

Lite om mig! Jag är 22 år och jobbar som ekonomiassistent, precis som du så tycker jag om att umgås med vänner . Är väldigt uttåtriktad och älskar att upptäcka nya saker! Just nu känner jag att det är dags att lämna jobbet och verkligen leva innan jag börjar studera nästa år!

Köra en konvo och sprida lite tankar på fb? Du hittar mig där under Micaela Espinoza :)

Tjingtjing
/ Micaela
Av Silvera
25 mars 2015 10:01
Haha verkar som jag måste fixa Facebook igen..
25 mars 2015 10:48
Min kompis ska till Thailand med sin pojkvän i december och så tänkte hon stanna kvar och åka runt efter det :) ja det är ett tag kvar men kanske ska man göra så att man pratar om det och börjar småplanera lite tänker jag :) om man får ihop några st så kanske man ska försöka ses så att man känner att alla funkar ihop? :)

Hej Micaela!
Va kul!! Ja jag känner också att det är dags att göra något! :) jag skulle vilja vara borta i 2-3-4 månader :) min kompis som var och gjorde allt detta nu plus flera ställen var borta i 4 månader och bokade hemresan när hon kände sig klar. Hennes resa gick på 36.000 :)
Jag lägger till dig på Facebook och daniel du får skaffa Facebook igen haha! :) jag heter Becca Carlsson :)