Backpack liv hösten 2015 ASIEN

20 maj 2015 21:41
Visningar: 118
SÖKER en/flera härliga människor att dela denna resa med!
Jag tänkte dra iväg nu i höst när det passar.
Har inget planerat, öppen för det mesta.
Kanske att man börjar i Thailand och tar en dag i taget därifrån.

Jag är 23 och bor just nu i Båstad..
Jag vill på denna resa träffa massa människor äta gott
checka av lite grejer på "listan" festa sola och ja leave the reality behind och göra det som faller en in helt enkelt.

Söker likasinnade!
Lägg till mig på fb så kan vi höras mera!
Maria Persson båstad. Blank ptofilbild just nu
Av Majah
21 maj 2015 17:17
Hej!
Det låter ungefär precis som mina planer. Börja i Thailand och sen får man se, leva riktigt backpackingliv, träffa skönt folk, upptäcka och åka runt, festa och bara göra de man vill. Riktigt sugen på att ta dykcert men annars är det inget jag bestämt måste göra, väldigt öppen för förslag.
Skulle tänka mig att åka till vintern, nov-dec nån gång, och stanna borta i ca 3 månader :) låter de som dina planer ungefär?
Av Malinvb
22 maj 2015 12:11
Hej!
Jag planerar också att åka iväg i höst någon gång, just nu lutar det mest åt att jag åker i oktober och tänkte också börja i Thailand och sen får man se hur det blir helt enkelt :) Tänker lite likadant ntädet kommer till "reseaktiviteter" plus att jag gärna vill ta dykcert också :)

Hittade inte dig på fb, men lägg gärna till mig om du vill Malin van Bruggen :)
Av Sooee
23 maj 2015 03:24
Heej! Jag har backpackat i Thailand och Indonesien och är nu i Australien på Working Holiday Visa. Jag är väldigt sugen på att dra till Asien igen men vill se lite nya länder :D några länder som känns intressanta är Vietnam, Kina, Taiwan, Kambodja, Filippinerna, Malaysia. Men kan tänka mig Thailand nån vecka :D. Vill dra runt November :)