Äventyrslysten reskompis 2017?

24 apr. 2017 11:55 (redigerad)
Visningar: 143
Planerar att resa i 2-3 veckor i september/ oktober 2017 och skulle tycka det vore otroligt kul om någon/ några ville följa med? Enda jag tänkt är att det ska vara utanför Europa och fullspäckat med äventyr och oförglömliga minnen.

Är inte ett stort fan av att minutplanera utan älskar spontanitet och att fånga möjligheterna och chanserna som kommer längst vägen. Allt från att åka roadtrip, springa ifrån livsfaror, undersöka nattlivet någon enstaka gång, till att hoppa på alla möjliga och omöjliga äventyr.

Älskar havet, så att ta dykcertifikat och lära mig surfa står på bucketlisten att göra någon vacker dag också.

Visst finns det väl någon där ute som vill påbörja en livslång vänskap med ett fantastiskt äventyr...? Hör av er!
Medlemmen har tagit bort svaret
26 apr. 2017 00:17
Hej Tove! Har du något specifikt resemål som verkligen lockar eller är du öppen för förslag? Jag har tänkt att resa ner till antingen Malaysia eller Bali i början på september och just nu ser det ut som att jag kommer resa ensam :)
27 apr. 2017 08:32
Hej!
Nej egentligen inte, utan allting beror egentligen på vem som egentligen vill slå följe och vad som skulle passa oss bäst :) Skicka gärna PM på facebook (Tove Caroline Krämer) så kanske vi kan prata mer där?