Australien hösten 2018!

25 feb. 2018 23:04
Visningar: 169
Hej! Jag är en tjej på 18 år som verkligen vill ut och backpacka i Australien/Nya Zeeland/Asien och liknande till hösten. Jag vill gärna dyka, festa, surfa, upptäcka ställen, ja allt möjligt helt enkelt!
Har inte något emot att jobba en del av tiden där nere heller, men planen är att stanna så länge pengarna räcker eller tills man helt enkelt känner att man vill hem :)
Hade varit superskoj om man fått ihop ett gäng, då många av mina vänner är för bekväma här hemma för att åka iväg en så pass lång tid. Är det någon mer som funderar i samma banor så hör gärna av er! :)
Av Sanalf
1 mars 2018 14:46
Hej! Jag går precis som du, i tankarna att åka till Australien. Gärna i mitten på augusti/ början på september, min tanke är att resa ifrån Cairns längs med östkusten ner till antingen sydney eller Melbourne. På vägen vill jag självklart hitta på massa roliga saker så som surfing, snorkling, vandringar och allt man nu kan göra. Sen är ju aldrig fest eller strandhäng tråkigt, jag tycker om det mesta helt enkelt! Min tanke är att stanna 2-3 månader, jag behöver vara hemma senast i mitten av november då jag bokat en annan resa då. Planen är självklart inte skriven i sten och jag är väldigt flexibel! Ifall det låter intressant får du jättegärna höra av dig, hade vart kul att ha någon att resa ihop med då mina vänner inte är intresserade utav en sådan resa!
1 mars 2018 20:23
Citerat från Sanalf:
Hej! Jag går precis som du, i tankarna att åka till Australien. Gärna i mitten på augusti/ början på september, min tanke är att resa ifrån Cairns längs med östkusten ner till antingen sydney eller Melbourne. På vägen vill jag självklart hitta på massa roliga saker så som surfing, snorkling, vandringar och allt man nu kan göra. Sen är ju aldrig fest eller strandhäng tråkigt, jag tycker om det mesta helt enkelt! Min tanke är att stanna 2-3 månader, jag behöver vara hemma senast i mitten av november då jag bokat en annan resa då. Planen är självklart inte skriven i sten och jag är väldigt flexibel! Ifall det låter intressant får du jättegärna höra av dig, hade vart kul att ha någon att resa ihop med då mina vänner inte är intresserade utav en sådan resa!
Hej! Åh det låter som en underbar rutt längs med östkusten! Dessvärre kan jag nog inte komma iväg förens november som tidigast! :( Men skulle du mot förmodan befinna dig i Australien under samma period som mig så hade det varit superkul att mötas upp!! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
7 mars 2018 19:35
Hej! Jag är också intresserad av att resa till Australien i höst! Är flexibel när det gäller plats - Australien, Sydostasien och Nya Zeeland är det som intresserar mig mest dock. Kan också tänka mig att jobba lite där när pengarna börjar ta slut! Hör av dig om det låter intressant, ig: sofia.larsson
9 mars 2018 19:20
Hej! Är jätteintresserad. Adda mig på facebook: Kevin Esnaashari
Medlemmen har tagit bort svaret