Asien i februari/mars

Av Frejjja
3 jan. 2018 20:27
Visningar: 110
Hej alla solsugna!! 😊
Jag Àr en 21Ärig tjej som söker nÄgon/nÄgra som skulle vilja resa runt i Asien, men Àven öppen för Sydamerika. Jag tÀnker dra ivÀg runt början av februari och sedan vara borta ca 2 mÄnader framÄt. Jag har inget planerat förutom att jag vill till solen, dÀr resmÄl som Bali, Thailand och Filippinerna skulle kunna passa in, med andra ord mycket öppen för förslag sÄ lÀnge det ligger i dom varmare breddgraderna. TrÀffa nya mÀnniskor, sola, Àventyra och lite fest Àr alla saker lockar. SÄ Àr du inne pÄ samma spÄr som jag, hör gÀrna av dig via facebook till freja borgemo.
4 jan. 2018 07:45
Jag kommer befinna mig pÄ Bali mellan 22 feb-7 mars, först ett par dagar i Ubud, Àr pÄ Gili Trawangan typ v.9, sen Àr planen ett par dagar i Canggu troligen. Hör gÀrna av dig om du befinner dig pÄ Bali och samma plats samtidigt och vill ses/mötas upp. :)
6 jan. 2018 06:53 (redigerad)
Hejsan! Jag befinner mig just nu i Sydney och kommer börja köra östkusten imorgon fram tills ca den 6 feb. Efter det hade jag ocksĂ„ vĂ€ldigt gĂ€rna rest ivĂ€g och upptĂ€cka nĂ„got/nĂ„gra nya lĂ€nder. Ska möta upp min kille i bali den 1 mars men fram tills dess Ă€r jag öppen för förslag! 😃

Hade varit kul att höra lite mer om dina planer och hur du har tĂ€nkt osv. Skriv gĂ€rna till mig pĂ„ Facebook sĂ„ kan vi snacka vidare om du tycker det lĂ„ter intressant đŸ€—đŸ˜•đŸ„đŸŒâ€â™€ïžâ˜€ïžđŸŒŠ
Av Frejjja
7 jan. 2018 09:44
Hej folket! Har hittat en tjej som ska till Centralamerika sĂ„ har hoppat pĂ„ det tĂ„get 🌮 Om nĂ„gon Ă€r sugen pĂ„ det Ă€r det bara att skriva, annars fĂ„r ni ha bra resor pĂ„ andra platser i vĂ€rlden đŸ€—