Asien, Australien, Nya Zeeland

9 nov. 2013 14:56
Visningar: 152
Hej! Jag vill ut och resa och tänkte att det skulle vara trevligt med lite ressällskap. Planen är att åka i februari/mars, resa runt i Asien (Kina, Japan, Vietnamn, Kambodja, Indonesien, osv) och sedan ner mot Australien och Nya Zeeland. Har i nuläget ingen direkt tidsplan, vill bara uppleva så mycket som möjligt och utan att behöva stressa.

Jag tycker att det är skitkul att träffa nya människor, så är du sugen på en liknande resa så skriv!
11 nov. 2013 20:32
Hej! Jag hade tänk åka iväg i februari/mars jag med. Har dock bara resekassa till kanske 2-3 veckor. Kanske kan göra sällskap den tiden om du hade tänkt dig en längre resa? :)
11 nov. 2013 20:52
Hej jag reser den 25 februari till BKK och sedan vidare... har du bokat något?
Av Jazzgi
12 nov. 2013 00:43
Tjena! kommer förmodligen befinna mig på bali och kambodja mot slutet av feb, om du känner för det får du gärna ansluta! :)
12 nov. 2013 20:46
Citerat från Resa_123:
Hej jag reser den 25 februari till BKK och sedan vidare... har du bokat något?
Hej! Nej har inte bokat något ännu. Vad har du för planer?
12 nov. 2013 20:53
Citerat från Jazzgi:
Tjena! kommer förmodligen befinna mig på bali och kambodja mot slutet av feb, om du känner för det får du gärna ansluta! :)
Ah nice! Det ska jag komma ihåg! Vad har du mer för planer? :)
Av Jazzgi
12 nov. 2013 21:05
Citerat från Gabriellaerixon:
Citerat från Jazzgi:
Tjena! kommer förmodligen befinna mig på bali och kambodja mot slutet av feb, om du känner för det får du gärna ansluta! :)
Ah nice! Det ska jag komma ihåg! Vad har du mer för planer? :)
Planen är å flyga ner till bangkok den 25dec, fira nyår på full moon party på koh phangan däremellan tills den 13 vet vi inte riktigt men sedan ska vi vidare till boracay i fillipinerna från bangkok, efter det kommer mina vänner att börja dra sig hemåt runt den 20jan medan jag åker till chocolate hills, innan bali kommer jag nog mellanlanda några dagar i malaysia också.
Bali och kambodja är inte så jätteplanerat tar det mest som det kommer!
Det lär bli en del äventyr, snorkla runt med sköldpaddor, sightseeing, hänga med coola djur i djungeln :)
Gillar å kombinera att slappa på stranden med spännande utflykter!
Vet inte riktigt när jag börjar dra mig hemåt, lär väl bli när plånboken börjar protestera haha!
Sitter och funderar på om jag ska försöka klämma in Laos, Singapore och Vietnamn också kanske. :)
15 nov. 2013 10:54
Citerat från Jazzgi:
Citerat från Gabriellaerixon:
Citerat från Jazzgi:
Tjena! kommer förmodligen befinna mig på bali och kambodja mot slutet av feb, om du känner för det får du gärna ansluta! :)
Ah nice! Det ska jag komma ihåg! Vad har du mer för planer? :)
Planen är å flyga ner till bangkok den 25dec, fira nyår på full moon party på koh phangan däremellan tills den 13 vet vi inte riktigt men sedan ska vi vidare till boracay i fillipinerna från bangkok, efter det kommer mina vänner att börja dra sig hemåt runt den 20jan medan jag åker till chocolate hills, innan bali kommer jag nog mellanlanda några dagar i malaysia också.
Bali och kambodja är inte så jätteplanerat tar det mest som det kommer!
Det lär bli en del äventyr, snorkla runt med sköldpaddor, sightseeing, hänga med coola djur i djungeln :)
Gillar å kombinera att slappa på stranden med spännande utflykter!
Vet inte riktigt när jag börjar dra mig hemåt, lär väl bli när plånboken börjar protestera haha!
Sitter och funderar på om jag ska försöka klämma in Laos, Singapore och Vietnamn också kanske. :)
Shit vad härligt det låter! Och du lyckades pricka in väldigt många ställen som jag också vill till :) Hade jag kunnat hade jag också dragit nu i december :)
Av Jazzgi
15 nov. 2013 12:48
blir rätt härligt å skippa den svenska vintern för en gångs skull och dra på ett underbart äventyr istället! :) Kommer nog försöka stanna ett tag iallafall och du är mer än välkommen att ansluta på vägen ifall du känner för det! Finns på facebook ifall du vill snacka vidare! :)
https://www.facebook.com/rami.jazgi