Indien
Agnes01,
12 jan. 2014
Updaterad av Sportflaska
för 10 år sedan
Tar mig från Sverige till Mumbai i Mars. Tänkte åka direkt vidare med inrikesflyg till Goa. Hur mycket tid behöver jag mellan landning från Sverige och avgång till Goa? ... Sportflaska: Du kan nog räkna med ca 5 timmar. Ha hellre nån timme tillgodo, dvs välj inget flyg inom 3-4 timmar
Indien
Lindia,
4 okt. 2012
Updaterad av Wulfric
för 12 år sedan
Reser till Mumbai över nyår. Någon som vet hur det brukar vara i där då? ... Wulfric: Jag har hört att det inte ska vara några problem som turist att hitta hotell. Värre i Goa typ.
indien.nu, där får du riktigt bra svar om Mumbai och övriga Indien! ... Lindia: Hotell är bokat, funderar mer hur ...
Indien
Asiatour,
19 feb. 2011
Updaterad av Fabian_
för 13 år sedan
Jag undrar om det går att åka båt mellan Goa och Mumbai/Bombay?
(IS it possible to go by boat between Goa and Mumbai) ... Fabian_: Well, det GÅR ju att åka om du hyr en båt eller har en båt med dig. Men det går inga båtar mellan dessa två destinationer.
Förr i tiden fanns det en långsam båt, ...
Indien
Majazz,
10 feb. 2011
Updaterad av Fabian_
för 13 år sedan
Kan någon ge mig lite tips om tåg från Mumbai och söder ut mot Goa.
Vilken station? Hur många timmar? Nattåg? Boka på nätet?
Tar gärna emot fföslag på fräsht boende nära flygplatsen?
Tack! Majazz ... Fabian_: Hejsan!
Om du vill spendera lite tid i Mumbai så tycker jag inte du skall ...
Indien
Nioma,
29 mars 2010
Updaterad av Mrsf
för 14 år sedan
Hej,
Åker till Indien nu på måndag den 5/4
Någon som har tips på boende i Agonda,Palolem och Patnem ? även intressant med homestay
Tips på utflyker i Goa ?
Tips på vad man kan göra i Mumbai en söndags em + kväll ? bio, shopping, marknad, bio, restaurang mm ... Mrsf: Vet att du har åkt redan men ...
Indien
Maria,
10 aug. 2009
Updaterad av Maria
för 15 år sedan
Hej,
i år kommer jag fira nyårsafton i Mumbai. Någon som varit där över nyår och har några tips? Eller bara tips generellt i Mumbai?
Hälsningar
Maria ... Micke75: Har också ställt frågor om Indien, verkar inte som det är så många här som kan besvara dom.
Ett tips är sidan www.indien.nu som är ...