Åka iväg / kom igen

Av Joce
27 feb. 2022 13:47
Visningar: 229
Hej 29 årig tjej som älskar äventyr :) . 2019 träffade jag en tjej här och vi åkte till Prag än idag är vi goda vänner och hänger. Så nu planerar jag att ta en vecka ledig antingen vecka 19 eller 21 alltså i maj månad o bara dra någonstans. Hör jätte gärna av er om ni också vill resa så styr vi upp nåt ! Orkar inte med en massa skrivande fram och tillbaka . Man ska bara bestämma sig för att göra nåt och så kör man på det ! Lite trevligt med sällskap än att resa helt ensam så ger detta en till chans :)
Av Dondon
2 mars 2022 22:19
Hej! Jag är en 28 årig tjej som är sugen på att åka till Lissabon ca 5 dagar i maj :)
Av Joce
7 mars 2022 14:23
Jo men det låter toppen hade du kunnat vecka 21 ?
Av Joce
7 mars 2022 14:24
Citerat från Dondon:
Hej! Jag är en 28 årig tjej som är sugen på att åka till Lissabon ca 5 dagar i maj :)
Jo men det låter toppen hade du kunnat vecka 21 ?
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Dondon
7 mars 2022 16:34
Citerat från Joce:
Citerat från Dondon:
Hej! Jag är en 28 årig tjej som är sugen på att åka till Lissabon ca 5 dagar i maj :)
Jo men det låter toppen hade du kunnat vecka 21 ?
Vecka 21 blir lite svårt för mig. Kan du bara i maj? Jag inser att det blir lättare i april för mig :/
Av Joce
20 mars 2022 03:30
Jag kan tyvärr inte nu i april . Men annars kan du kanske i slutet av sommaren början på hösten ?
Av Mohembi
19 apr. 2022 12:04
Citerat från Joce:
Jag kan tyvärr inte nu i april . Men annars kan du kanske i slutet av sommaren början på hösten ?
Hej,
Jag är ledig två veckor i Maj, hör av dig bara